Псалом 80

Ра;дуйтеся Бо;гу, Помо;щнику на;шему,
воскли;кните Бо;гу Иа;ковлю,

приими;те псало;м
и дади;те тимпа;н,
псалти;рь красе;н с гу;сльми,

воструби;те в новоме;сячии трубо;ю,
во благознамени;тый день пра;здника ва;шего,

я;ко повеле;ние Изра;илеви есть,
и судьба; Бо;гу Иа;ковлю.
Свиде;ние во Ио;сифе положи; е;,
внегда; изы;ти eму; от земли; Еги;петския,
язы;ка eго;же не ве;дяше услы;ша.

Отъя;т от бре;мене хребе;т eго;,
ру;це eго; в коши; порабо;тасте.
В ско;рби призва;л Мя еси;,
и изба;вих тя, услы;шах тя в та;йне бу;рне,
искуси;х тя на воде; пререка;ния.

Слы;шите, лю;дие мои;,
и засвиде;тельствую вам, Изра;илю,
а;ще послу;шаеши Мене;.

Не бу;дет Тебе; бог нов,
ниже; поклони;шися бо;гу чужде;му.
Аз бо есмь Госпо;дь Бог твой,
изведы;й тя от земли; Еги;петския,
разшири; уста; твоя;, и испо;лню я;.

И не послу;шаша лю;дие мои; гла;са Моего;,
и Изра;иль не внят Ми:
и отпусти;х я; по начина;нием серде;ц их,
по;йдут в начина;ниих свои;х.

А;ще бы;ша лю;дие Мои; послу;шали Мене;,
Изра;иль а;ще бы в пути; Моя; ходи;л,
ни о чесо;м же у;бо враги; eго; смири;л бых,
и на оскорбля;юшыя их возложи;л бых ру;ку Мою;.

Врази; Госпо;дни солга;ша Eму;,
и бу;дет вре;мя их в век.
И напита; их от ту;ка пшени;чна,
и от ка;мене ме;да насы;ти их.

Это не песня.


Рецензии