На 19 липня зваблення

#Сон #Досвід Досвідів

Дивний сон. Ранок 19 липня 2023.
Звабливий, еротичний. Зі скучного мистецького зібрання ми пішли,
Як тільки настав перерив. Достаньо збірних образів.
Ти одразу пішла і мною – як це бувало вже…
То по вулицям Сум, то Київа: сон воз’єднав їх і лише думки попішали то туди – то до тебе.
Ми йшли з того занудного зібрання і ти почала откровенно фліртувати. Темноволоса, волося густе, пряме, ледь хвилясте, трохи по плечі. Відкрилася в тіні вулиці Горького і почала хвилювати своє тіло своїми долонями: закриваючи груди, показуючи ребра, живіт, плечі, грудину… і нарешті апогей твоєї жаги цього наче-зимового темного вечору – вже відкрито тиснеш-мнеш свої груди при мені.
Надто багато звабиливого, надто різко, надто близько. Якесь все це – шалене, хитре, чуже.
І Я так не хотів: бути одурманеним, обведеним, випадковим – швидкою ходою пішов на центральну площу -залежності. Зима.
Зимовий темний вечір. Будучи майже за кілометр від тебе – відчуваю, як ти зажурена, одна.
- Ні, ти не будеш Одна! – Десь з такою думкою Я повернувся і бІгом догнав тебе. Як завжди – сон, такі ці сни: тікав від тебе -  поперед, наздогнав – зі спини, в той час, як ти продовжувала йти в ту ж сторону, але вже по пр-ту. Шевченка.
Наздогнав, знову зустрілися і вже йшли далі разом, хоча і в сум’ятті. Повернулися на той творчий вечір. Ти сидиш неподалік і «в собі», Я кидаю зацікавлений погляд в твою сторону: щоби роздивитися тебе, побачити, зрозуміти по обличчю: що то було і з чого б це?..
По пробудженні – сум;яття, через таку откровенність, зустріч з раптовим бажанням.
І веь цей сон під пісню Simly Red “Move On Out”.
Дивовижно одначе:
- це вперше музика Simly Red – являється мені в сні, список поповнюється;
- аж Три Образи можна трактувати, співставляти під цю героїню і Четвертий – як примарно-майбутній;
- післяобід, виявилося – «ага, це ж сьогодні 19 липня!», – ну тоді все ясно!
Бо з 19 липня 2009-го – завдяки моїй новій містичній подрузі-захопленню, зародилася міцна основа мого творчог оконцепту ПАМ;ЯТНИК.
В любому випадку, дякую всім Вам, Я ж живу вам!
Ви – завжди бажані, попри вашу стихійність, попри мою стихію – похмуру!

2023-07-19


Рецензии