Пливуть кач

Фанфик «Пливе кача» — Акима Апачева и Дарьи Фрей


 Пливуть качі, високо взлітають
В Азовсталі нациків ховають
По загиблим плакала земля
Богоматір родить немовля
Хто там старший серед полонених?
Руш попереду руки за голову
Розгорнися, сiдай, дозволено
Є розмова с холоду в полум'я
Вісім років минуло вироком
Що тепер мені скажеш Іроде?
Де ховати вас всіх могилами?
Шо робитимуть ваші сироти?
Я стояв тут, стою тут i досі я
Як тобi ця нова Новоросія?
Я не просив до вашого острову
Ти мене змусив пострiлом
В цьому полум'ї втратили розуму
Як тобі ці палаючi посліди?
Окривавлені досвідом
Чи ти встиг помолитися Господу?
Пливуть качі, до небес взлітають
В Азовсталі нациків ховають
За невинних плакала земля
Богоматір родить немовля
Понад морем сонце за хмарами
Чуєш ZOV - загарматило мороком
То калібри летять примарами
Лікарями українства хворого
Врачувати іде Україною
Чумний доктор зі своїми рекрутами
В Азовсталі червоною калиною
Знову травень кровить Маріуполем
Моє місто Марії зі звичкою
Зустрічає Георгіївською стрiчкою
Богоматір зі свічкою
Дочекалася сина у відчаї
Розкажи тому ляху про москаля
Передай йому кожне слово
Це мій дім, це мій Крим, це моя земля
Я також забираю мову
Пливе кача, діток колихають
В Азовсталі нациків ховають
За невинних плакала земля
Богоматір родить немовля
Пливе кача, вороги палають
В Азовсталі нациків ховають
За героїв плакала земля
Богоматір родить немовля


Рецензии