Письмак - ненависникам!

     Якісного яду, свинцевих куль і білого чорнила у мене на всіх   не вистачає. Тому я вирішив бути тихим, добрим, тямущим, але не слухняним розумником.

Продати письмаку усі книжки,
аби очистити мізки від пилу.
Сказати другу - "Не бреши!"
Плювати ворогу! Щоб зник він.

Щоб з пазухи дістати камінця,
з душі знімаючи кайдани.
Щоб розмоталась нитка до кінця
й клубок новий почати.   

Знов поважати? Ображати? У книжках
не цінне, головне – із змістом!
Забути? Пам’ятати? Жити на ножах?
Та рима в мізок знов проникла вільно... 

       Дорогі мої ненависники!  Дякую від щирого серця, -

      - за те, що завжди стояли на моєму шляху;
      - за те, що били мене, коли я падав, - я навчився підніматися з колін;
       -за те, що катували, коли кричав від болю, - я навчився мовчати;
       - за те, що штовхали мене в прірву, - я навчився літати;
       - за всі ваші плітки про мене, що розсипали бісером перед усіма, - я навчився відрізняти друзів від свиней та знімав маски клоунів і недругів;
       - за те, що вставляли мені палиці в колеса - я навчився їздити із заплющеними очима;
       - за ваші поради – я навчився думати головою;
       - за те, що плакали мені у жилетку, - я навчився плавати у ваших сльозах;
     - за те, що завжди були поруч вороги, - я навчився цінувати друзів;
- за мої образи, які я вже й не пам'ятаю, - я навчився пам'ятати тільки добро.
    
       Дай Боже, щоб фраза: "Ви - найкраще, що зі мною сталося за багато років!" - стала Вашою епітафією! Дякую, мої вороги! Нехай втіляться усі ваші наміри-небажання!

      Читайте!
     Щиро, Ваш Друг!
   
      P.S. Іноді Всевишній прибирає людину з вашого життя для вашого захисту. Це щастя! Не біжіть за нею!
      Не намагайтеся з'ясовувати стосунки з людьми, які розчарували вас. Мовчки залиште їх разом з усім барахлом наодинці.

     - «ФІЛОСОФСЬКИЙ ПАРОМ: старі блокноти з шухляди трюма», 1970-2020 р.р. 


Рецензии