Wie het met mij eens is, kom

Wie het met mij eens is, kom!...
Ik schilder gelukkige dagen
Kijkend naar de lucht die huilt...
Er vast van overtuigd dat ze dat zullen doen
Dagen van geluk en dagen van geluk.
Het vuur van liegende ogen opmerken
Ik schilder een zee van vertrouwen.
En ik teken de planeet voor ons,
Waar geen bedrog en verdriet zal zijn.
Ik zoek in de onverschillige menigte
Die mensen die een beetje gelukkig zijn met het leven.
Alleen de essentie aan jezelf onthullen,
Ik zie alleen maar onverschillige blikken...
Ik teken en vergeet die blikken,
Heldere kaarsen begrijpen.
Alleen door mijn ziel oprecht te openen,
Het is onwaarschijnlijk dat ik begrip zal vinden...
Ondanks de verbitterde wereld,
Wat mij weer bang maakt met de kou,
Ik teken de rijkdom aan appartementen,
Maar rijkdom is helemaal geen geld...
Ik teken thuiscomfort
Zonder verraad, achterdocht en onwaarheid,
Waar de minuten zingen over de waarheid,
Waar wordt het hierna beter voor ons...
Ik zal naar de bomen kijken zonder bladeren,
Over de kwade herfstmist
En om de een of andere reden schilder ik de lente,
Hoewel het nog te vroeg is om erover te dromen.
Ik wil deze wereld veranderen
Maar het is heel moeilijk alleen, begrijp het...
We moeten elkaar gewoon waarderen
Wie het met mij eens is, kom!...


Рецензии