В дл тають мо хуравл

Відлітають мої журавлі

*     *     *     *     *     *     *

Відлітають мої журавлі
Доля їх засобою кличе
Так як їм також і мені
Доля їх набагато вище

Відлітають мої журавлі
та до ранку недовго чекати
Памятай що казала мати
Щастя там де твоє коріння

Де ти виріс там буде щастя
сила ця у землі
Буде щастя тобі та мені
Крізь негоди ненастя

Дуба жолудь лиш там росте
Де життя як вогонь просте

Як води чистая сльоза
Зараз що у вочах палає
Буде щастя я точно знаю
Лиш одне мій брате благаю
Переверш всі ні та за

Гірко лиш покидати знайомих
Ти втомився та будеш вдома

Залишайся мій брате живим
Тільки знай що ти не один

Рано вранці виходить сонце
Зараз спить набирає сили
Від землі де твоє коріння
Ще далеко мій брат до могили

Всі творці дуже різні я знаю
Залишайся живим благаю
Все зроби дочекайся ранку
Не вважай за мою забаганку

Відлітають мої журавлі
Буде щастя тобі та мені
В мові лише моє коріння
Що навчить де потрібне вміння
Відрізняти відтінки правди
Відрізняти навічно завжди

Відлітають мої журавлі
Вітер їх за собою кличе
Доля їх набагато вища
Буде щастя тобі та мені

*     *     *     *     *     *     *

25.11. 2023    04.28


Рецензии