ДIД I ОНУК

«Діти – наша контрольна робота!
Онуки – робота над помилками!"

- з книги «Євангеліє Дитинства від старого Павіана»

   Тайнопис Життя - Книга із сімома печатками одкровення Буття. Хтось читає її глибоко і вдумливо, хтось швидко і жадібно, хтось - по діагоналі, а хтось навіть грамот-цидулок-тайнописів не знає. Ми не знаємо, який чарівник її пише для нас, хто жертвує нам, безликим, сплячим у коконі небуття, хто готує нашій свідомості незбагненний дар.
     Якби мене попросили зобразити на малюнку все прожите мною життя, я б намалював купу надірваних книг без обкладинок. Я б шукав мою улюблену з картинками. Шукав так, як роблю все, за що не візьмуся: швидко, жадібно і безглуздо. І ось, зупинившись, я думаю: а чи існує та книга, чи я просто терпіти не можу письменства?
     Хто прирікає нас до Життя? Тільки наші діти!

     P. S. Дід-"совок" подарував онуку відерце піску роздумів, совковий скребок розуму та книгу-кондуїт Буття. Онук-нащадок поцілував діда та пішов на лужок будувати власний хмарочос Життя.


- «ФІЛОСОФСЬКИЙ ПАРОМ»
(старі блокноти з шухляди трюма)


Рецензии