Песнь 49

Бог бого'в, Госпо'дь глаго'ла,
от Сия'на благоле'пие Его' красоты',
собери'те Ему' Его' преподо'бныя,
о же'ртвах завеща'ющыя Его' заве'ты.

Бог прии'дет я'ве, зе'млю призва'
от восто'к до за'пад со'лнца,
и пра'вду Его' возвестя'т небеса', 
и огнь пред Ним возгори'тся,

и зе'льна бу'ря о'крест Его'.
Я'ко Бог есть судия',
призове'т свы'ше зе'млю и Не'бо
разсуди'ти лю'ди Своя'.

И наш Бог не премолчи'т,
вам, лю'дие мои', возглаго'лю,
и услы'шите: Аз есмь Бог, твой Бог,
и засвиде'тельствую тебе', Изра'илю.

О же'ртвах твои'х обличу' тя,
предо Мно'ю вы'ну суть твоя' всесожже'ния,
от до'му твоего' тельцо'в не прииму' же,
и козло'в от твои'х стад ниже'.

Я'ко мои' суть дубра'внии зве'ри(е) все(и),
скоты' в гора'х и воло'ве,
позна'х пти'цы небе'сныя вся,
и со Мно'ю есть красота' се'льная.

А'ще вза'лчу, тебе' не реку',
Моя' бо есть вселе'нная и исполне'ние ея'.
Еда' кровь козло'в пию'
или' ям мяса юнча?

Бо'гови же'ртву хвалы' пожри' 
и возда'ждь Вы'шнему моли'твы твоя',
и в день твоея' ско'рби Мя призови',
изму' тя, и просла'виши Мя.               

гре'шнику же Бог рече':
я'ко тя не обличу'
подо'бен тебе' бу'ду,
пред лице'м твои'м предста'влю грехи' твоя':   

вску'ю ты восприе'млеши Моя' оправда'ния
и Мой заве'т пове'даеши твои'ми уста(ы)?
Ты же возненави'дел еси' наказа'ние
и отве'ргл еси' вспять Моя' словеса'.

А'ще ви'дел еси' та'тя, текл еси' с ним,
и уча'стие твое' полага'л еси' с прелюбоде'ем,
и умно'жиша зло'бу уста' твоя',
и твой язы'к сплета'ше льще'ния,

седя', на бра'та твоего' клевета'л еси',
и полага'л еси' собла'зн на сы'на твоея' ма'тери(е).
сотвори'л еси' и умолча'х сие(я'),
вознепщева'л еси' беззако'ние.

Бо'га забыва'ющии, у'бо сие(я') разуме'йте,
да не похи'тит когда', и не бу'дет избавля'я(й),
же'ртва хвалы' просла'вит Мя,
и та'мо путь, и'мже eму' явлю' Мое' спасе'ние.


Различайте славяно-тюркиский ИзРаиль - племя из Рая, племя от Бога, племя Его преподобных и еврейский Исраэль - где Эль - Бог, а в значении у них самих нет единства: то ли богоборец, то ли победитель, но если победитель Бога, то это тот же безумный богоборец.


Рецензии