Якi букви ранiше подобалися

А які букви раніше подобалися Вам і зараз, напевно, теж?
Як тільки в 5-му класі почалася анлійська мова: одразу до душі припали такі слова як
Seven, Garden - обожнював ці слова, їх вимова, їх звучання і сипатичні значення

Коли в 5-му класі почалася вивчатися біологія, захопився і там словом - Черешок. Грайливо і ніжно і тональність шипляча

Коли вчилися писати букви, полюбив свої улюблені, в 2-му класі - г і д, в - але д не любив за її складність в зображенні і тупість в написанні, те саме що й у. Окремо любив Великі літери, як Р. ВОна так красиво зображувалася в каліграфічному плані - нагадуючи мені рака. І чимось захоплювала буква к - напевно красивими вусиками на кінцях, які Я вмім виписувати і любив - а в інших не виходило.

Та ось, черех 3 літа наступила Англійська в 5-у - і там були свої нюанси.
Вчили окремі слова та алфавіт по наступальній черзі.
І скільки в мене було нетерпіння - дійти до оцієї "r" - її було багато і скрізь, вона мене саме більше тоді цікавила. Здавалося, минуло пів року, поки ми до неї дойшли. Але дойшли і мене відпустило. Виявляється це "р" - з перемінними на а в варіаціях.
В анлійських виявилося дофіга у-подібних букв в написанні, як малих так і великих: y, j g,
Ну нехай. Все ж, Я свідомо і вперто відмовлявся відносити букву "z" у-поротих - вона в мене була зріднена з г-подібними. Благо, що правила написання дозволяли.
з англійських букв саме дужче любив D - велику літеру, а не оте оги-"d"-не, любив вигляд великої R, тащися і захоплювався буквою F - більше в каліграфічному варіанті, при цьому як виликою, так і малою і вже потім, по мірі любвіобільності йшла друкована лише Велика літера


Рецензии