Дивотворець

     До заправки бурча під'їхало двоє чоловіків середніх років, на мотоциклах. Один уже у віці, десь за 30, не дивлячись на це, у Нього вже була сива борода, відкритого типу шолом і темні великі окуляри, як у сноубордистів. Другий, що молодший, теж був у образі – шкіряна куртка з рідкими заклепками, джинси, чоботи зі шпорами, типу “Козаки”, кругле обличчя з довгою, чорною бородою та “пивний животик”. Під'їхавши до заправки, Гаутама (так звали байкера з чорною бородою) попрямував до колонки, вставляє пістолета у бак та каже заправнику:
     – Мені 95 mustang, будь ласка.
     Другий, тим часом припаркувався біля кіоску, взяв моршинську і почав заливати шестилітрову баклажку в бензобак. Будду майже серцевий напад не схопив, побачивши цю картину, він задихаючись йому каже: - Іся стій! Зараз же це… ти тільки тепер двигун не запускай! Ти що, Не вмієш сучасною технікою користуватися? Зараз гідроудар буде у твого двигуна! Там нічого доброго не вийде! В нас не заливають воду в бензобак!!!

     - Гаразд братане! Зараз все поїдемо! - зупинив його паніку Ісус, - Яка різниця що заливати, якщо все одно, потім все перетворюється на мустанг 95 (трохи не сказав на вихлопі, але зрозумів, що в цій ситуації така фраза буде витлумачена інакше)

     - Почекай, - сказав відхекавшись Сідгхарта, - Ти хочеш сказати, що ця вода стає бензином!? – Ааа, я зрозумів – ти перетворюєш воду на бензин? Ну ти й красуня, братику! Знав би я про це раніше! І навіщо я тоді заливаю собі 95?
     - Твій вибір, брате, і я його поважаю! - просто в твоєму 95 мустангу може бути вода, і навіть якщо він чистий як сльоза, то може бути конденсат у твоєму баку, наприклад, а в мене точно буде тільки бензин, це гарантований результат!

     - Так, я й не подумав... - не без долі смутку сказав Сідгх

     Так Ісус, чудовим чином, перетворив воду на бензин...

     Але про це ніхто не знає, оскільки робив це він не для слави Божої, а просто для себе, для користі свого мотоцикла та особистої вигоди зрештою. З тих пір, як Ісус обрав жити на землі вічно, без особливих завдань зверху, не для досягнень Дхарми, а заради задоволення, відтоді ніхто не веде до уваги його чудес. Вони вже не несуть жодного сакрального сенсу і стали нормою життя. Щоправда, про це знають лише обрані. Однак деякі “Там” на горі,  відмовляли Його від цієї дивної, безглуздої місії.

     - Ну ось що ти там забув, всіх людей не зцілити! Усю воду на вино не перетвориш – заперечував архангел Гавриїл перед тим, як Ісус вирушив на землю.
     - Я так хочу, мені подобаються ці потвори!
     – Так це ж ті самі люди, що розіп'яли тебе 2000 років тому.
     - Ну і нехай, я ж не в Єрусалим, я хочу подивитися світ на власні очі!
     - Ну гаразд, Бог з тобою, тільки візьми когось із наших собі в помічники, одному ж складно буде!
     - Ок, тільки можна мені Гаутаму Сідґхарта!
     - Ти серйозно? Він же принц!
     – Зате він прикольний!
     - Так, нехай буде за словом Твоїм! - не став заперечувати Гаврилюк
     - З нами Бог!
     - З нами Бог!

Їдуть, їдуть вони далі, їдуть степами, їдуть полями, чи то десь у Тибеті, чи то в Альпах, а скоріше за все у Карпатах, їдуть та їдуть. Зупинилися перекусити, у Гаутами, звичайно бензин закінчився і він знову заправляється, а Ісус сів на лавку перед газоном, а на ньому, у траві, візерунком у вигляді сонечка були розкладені камені, а в якості променів довгасті камені і такі ж лежали купкою поруч із лавкою, мабуть чи то зайві, чи то запасні. Він дивився на них тривалий час, доки Будда не підійшов до нього.
     - На що Ти так дивився? Ааа, Ти знову щось задумав? – в цей момент Ісус взяв пару з них і один простягнув Гаутаме, і на його подив це були гарячі та димні хот-доги приготовані на вогні.
     – Буїш? – сказав Йосипович і вони з жадібністю почали вминати хрусткі булки з сосисками.
Сідгхарта зрозумів, що це були найкращі хот-доги в його житті і звичайно вони були настільки апетитними, що двома хот-догами не наїлися, але на щастя, камінчиків на газоні було достатньо, тому вони взяли ще собі, по одному і перетворивши залишки коли на дні пляшки, які були у Сідгха на повну сулію пепсі запили їх.- Стривай ти ж веган? – сказав Ісус
     – А ти свинину не їстимеш і що тепер?
     – Так вона вже перетворилася на яловичину після того, як я подякував Батькові за їжу!
     - А в моїй сосисці теж м'яса вже немає!
     - Його там і не було, відкрию тобі секрет - сказав Ісус майже пошепки і вони обоє вибухнули страшним реготом.
     - Скажи мені, - каже Іся трози згодом, - чому я весь час роблю чудеса, а ти ні, в чому на твоя проблема? – Ісус запитав у Будди, коли вони впоралися з їжею. – Ти що, посварився з Папою?

     - У мене все ок, чувак, - сказав Гаутама і з його ротової порожнини відригнулося чимало зайвого повітря. Ісус пильно глянув на нього.
     – Ну що, люди всі так роблять – виправдався він, – а ми шо, гірше за них?
     - Я не про це думаю, мене хвилює питання, що я поставив тобі раніше - Ти що, намагаєшся уникнути розмови?

     - Блін, тепер я знаю в кого Твої настирливі учні, - невдоволено сказав Гаутама

     - Розумієш, Іся! Справа тут трохи в іншому! І це не пояснити just like that, - сказав Будда і клацнув пальцями.

     - Нічого, я не поспішаю!

     - Мої дива трохи з іншої області!
     Ти робиш чудеса для тих, людей, які не замислюються над сенсом життя, для яких все життя – це будинок, робота, у кращому випадку церква, раз на тиждень, іноді може там, якась відпустка. Для них, для тих, хто ні у що не вірить, і ніколи не замислюється про елементарній сенс буття, для них диво – це коли відбувається щось незвичне для їхнього сприйняття світу, ну наприклад, для того, щоб зробити вино  потрібно там взяти ягоди, пом'яти їх, скислити там, додати туди цукор, почнеться процес бродіння, і так далі, потім вже на останній стадії треба це все дуже довго відстояти, щоб пішов осад і так далі. Це дуже тривалий процес.
     - Я трохи в курсі, як робити вино.
     - Терпіння друже! Тому коли це відбувається, для них це диво. Грубо кажучи порушення законів природи та буття загалом, це для них диво.
     - Ось ми їдемо з тобою по трасі, - продовжував він - не для того, щоб кудись приїхати, а тому, що нам це подобається, ми вже з тобою отримуємо задоволення! Для нас це природно, а ось для них немає, вони не отримують задоволення від їзди,
     - Це швидше від того, що вони їздять машинами, а не байками! - перебив Ісус

     – І це теж! Так ось, вони метушаться, розумієш? Тому що вони їдуть з точки А, до точки Б. Вони задоволення отримують, точніше вони так думають, що вони отримають його, коли приїдуть до точки Б. А насправді диво-то зовсім в іншому.
     - Ух ти, в чому ж диво брате!?)
     - Що таке справжнє диво я тобі зараз відповім, тому що не вважаю дивом перетворення води на вино, або на мустанг, та іншого пафосу, про який ти говориш. Справжнє диво
     - це і є саме життя! - в цей час у Гуатами стало блаженне обличчя, він прикрив очі, підняв ніс до гори і солодко вдихнув свіже повітря. - Диво, це те, що ми бачимо щодня - те, що у нас перед очима - ти прокинувся, розплющив очі - і ось тобі диво. Тому що цього всього, що відбувається навколо нас, то до чого ми абсолютно звикли і вважаємо похмурою нормою життя, це і є величезне диво, мій бородатий брате!
     - Справжнє диво - це пити, коли хочеться пити, - продовжуєвав він - і їсти, коли хочеться їсти. Займатися улюбленою справою, а не тим, що хотіла мати у твоєму віці.
     - ???
     - Це я відволікся, ну ти мене розумієш?

     - О так! Великий Шакьямуні! Звичайно розумію! – сказав Ісус зробивши награно важливе обличчя і осідлав свій байк, – не вмієш дивувати – так і скажи брате!

     Вони обидва істерично засміялися і, залишивши хмару диму, зникли за обрієм.


Рецензии