Сни. Первiсна Самотнiсть

Цей сон наснився мені 3 дні тому,у вівторок 29 листопада 2011 року. Це неймовірні почуття! Вони не захоплюючі, вони - тривожні і дуже навіть тривожні.
Перша дія, яка сталася - сон наснився між 07:00 і 08:30.
Далі оповідаю про сон) Перше що було - я прокинувся вранці і виглянув у вікно. Побачене не злякало мене. Воно просто кинуло мене в стриманну паніку. За шибками, скільки сягав кругозір, я бачив численні мілкі озера-ставки і...ДИНОЗАВРІВ.(!)
Те що показували у тематичних документально-наукових фільмах, мало відображало відчуті мною враження та осягнений ефект! Я бачив, як динозаври "відпочивали", безтурботно купалися в ставках, чепурили себе, наподобі птахів; проте, над усе я відчув і спостеріг їхню легку рухливість голови, шиї, тіла. Я відчув, що їхня шкіра за пружністю, дотиком, властивостями нагадує шкіру ящірок, жаб, а не змій чи крокодилів - вона не наскільки груба, але не означає, що не потужна.
Мене, щиро виражаючись, побачене кинуло в паніку. Адже кругом, кругом - давнє, забуте, архаїчне, дике, навколо - небезпека! І мене поневолі відразу осягнуло розуміння, що я не можу існувати ТУТ довго і що мої шанси - це архаїка розуму, пітекантропізм, 300 млн льє в просторі чи щось тому подібне. Надії на поверенення в мене немає. Життя за тривалість виживання в цьому ПідЗабутому колишньому світі.
Одна радість - зі мною залишилася моя любима кішка (в реальному житті вже стара), яку я пам’ятаю з дитинства (середнього етапу, можливо кінець початкових класів). І з думками про мою архаїчну нову майбутність я прокинувся.
Мої враження після сну – ті ж. Я дуже стривожений такою близькістю небезпеки та сигналів мого підсвідомого. Тому я почав глушити його. "Клин клином вибивати" - музикою Бурзума, альбомом 2011 року Burzum "Fallen" 2011. Першим і основним сигналом-памяттю про сон була пісня з названого альбому: "Til Hel Og Tilbake Igjen" (в російс. переводі: "К Хель и обратно")

03.12.11


Рецензии
Сны тревожат, или умиротворяют, по разному бывает.
Говорят надо сказать " куда ночь, туда и сон".
И всё приснившееся забудется.)

Артемидия   30.03.2024 20:27     Заявить о нарушении