Зеленский и ко добивают Матвеева в Киеве

Журналиста В. Матвеева добивают в Киеве власти Зеленского и олигархи с бандитами
Дата: 22 марта, 2024 Автор: Vladimir Matveev


Журналиста В. Матвеева добивают в Киеве власти Зеленского и олигархи
Дата: 22 марта 2024 года Автор: Vladimir Matveev

Голові Національної спілки жунралістів Украина (особисто передано 6 березня 2024 року)

НАРОДНОМУ ДЕПУТАТУ УКРАИНЫ РАЗУМКОВУ

Основному кандидату в Президенті США Дональду Трампу (лично отправлено по почте)
To the US candidate fro President Mr. Donald Trump (personаlly - SOS from Ukraine)

Майку ПЕНСУ (США) особисто
МЕРУ МІСТА КИЄВА ПАНУ ВІТАЛІЮ КЛИЧКУ (особисто)

Керівнику СБУ (особисто; видимо, он и организует)

Керівнику НАБУ (особисто) та ДБР

Копія: Генеральному Прокурору України

 

Копія: ФБР,

Керівникам розвід товариства США

 

Від незалежного журналіста, аналітика

канд. наук.

Матвєєва

Володимира Івановича,

М. Київ, вул. Миропільська 3, кв. 27.

 

Тел.. 066 406 98 99.

 

22.03.2024 року, Київ

 

Звернення журналіста

ШАНОВНИЙ Голова Спілки журналістів України, шановний мистер Дональд Трамп!

Оскільки за мною 17 серпня, 2 вересня, 22 вересня, 14, 18 жовтня, 18 грудня 2023 року, 2 та 14 ЛЮТОГО і 5 та 22  БЕРЕЗНЯ 2024 року в черговий раз помічене незаконне переслідування, стеження за мною як журналістом кількох груп, пов’язаних, на мій погляд, з олігархами та спецслужбами України та ІЗРАЇЛЮ, США, НАТО та бандитами, наркоділками, корумпованою поліцією, молодиками, яке полягає в незаконному та помітному прослуховуванні моїх телефонів, втручання в роботу моїх робочих комп’ютерів та телефонів, незаконне системне стеження невідомих груп молодиків та поліції Києва або МВС за можливою вказівкою зас. голови ОПУ Татарова , прошу РОЗІБРАТИСЯ, поставити керівників поліції на своє місце, та мені відповісти у письмовому вигляді на питання

ЧИ ЗАВЕДЕНО на мене діло в зазначених вище структурах. Крім попередніх провокацій, 5 березня знову джо мене ы близьких підсилають бандитів, соцслужби" за підтримки поліцаЇв та ШАРІПОВОЇ; після інформування мною НСЖУ та КМДА про відписку ШАРІПОВОЇ та прохання переглянути її відповідь уважно, молодиками та поліцією було рганізована чергова провокація в Києві, погрози вбивство мене, якщо "ти будеш ще писати" і подібні.

На фоні моїх журналістьких праць, РЕЗОНАНСНИХ КНИГ, які читають за кордоном, та громадської діяльності на благо Украини, 5 березня 2024 року Дніпровським районним центром в місті Києві Центром соціальних служб був на підставі НАЧЕБТО листа з Білоцерківської виправної колонії 35 був здійснений "візит" під приводом начебто ПРОВОКАТИВНОГО листа начальника Білоцерківської Виправної колонії 35 полковника Євгена ПОПОЧОВНЕНКО (За словами Шаріпової). В телефонній розмові з керіником служби ШАРІПОВОЮ Тетяною Олександрівною, (післі терору мого немічного батька-ветерана залишили листа без підпису і зазначення Прізвища. до кого звертаєтся ця Шарапова (лист оформлений невірно) . Шаріпова повідомила про ПЕРЕВІРКУ про начебто переховування у нашій квартирі Київ. Миропільська. 3, кв 27 біглого чи звільненого з Колонії Поузченко Юрія Володиимровича. (запис розмови телефонної мене з Шаріповою є).

Я вважаю, що лист і ПОВІДОМЛЕННЯ ШАРІПОВОЇ нечесним і направленим на террор мене як журналіста. Я повідомив по телефону цій ШАРАПОВІЙ Тетяні Олександрівні (її було повідомлено про те, що я записую розмову) про те, що ніяких осіб, крім мене з батьком в квартирі 27 не проживало і не проживає. Вона сказала, що у неї до мене питянь більше немає. Й також додала, що до моєї квартири з обшуком буде відправлено наряд поліції. Я повідомив про це прокуратуру на колег-журналістів, а також напивив листи до Вашигтону та ІНШИХ столиць.

Після надання мені слухового тексту відповіді від ШАРАПОВОЇ до КМДА від 18 березня, я знов звернувся до журналістської спільноти, КМДА та Адміністрації Дніпровського району міста Києва з проханням ЗАХИСТИТИ мене та родину від группи ШАРИПОВОЇ та її хозяїв і надати мені чітку відповідь, з яких реальних причин і яких реальних чиновників за мною встановлене стеження, террор, погрози з вриванням до моєї квартири Шаріпової. після цього почалася відкрита травля, нападання молодиків, бандитів на мене в метро, з залякуванням, погрозами вбивства.

Сіоно-бандитська травля за участю татар відбувається регулярно при режимі Зеленського-Коломойського. Цькують мене як журналіста, за мої статі та книги. Остання побачила світ 9 лютого 2024 року. Таку травлю можуть організовувати тільки олігархи, повязані із владою. ВЛАДА. звернення до української влади при зеленскткому призводять до порсилення тиску та травлі меня як журналіста. Голова СБУ, який обіцяв захист журналістам перед Великою Сімкою, просто збрехав. Повідомив знову Прокуратуру.

Все це злодії роблять під час війни, яку, до речі не оголосив Зеленський і компані, а продовжується травля журналіста.

прошу повідомити мені письмово – П.І.Б. – кадра, який "курує (СБУ - кадр Януковича Сємєнченко?) і цькує мене з органів та ОПУ і на яких підставах. Говорив 18 жовтня, 14 лютого та 5 березня 2024 року з Прокуратурою – ноль емоцій, телефон гуде, мені продовжують погрожувати найманці олігархів чи поліцаїв за мої праці. Звернувся до юристів і одержав правову допомогу, оскільки така ситуація. Порушено відразу кілька статей кримінального кодексу та Європейської Конвенції.

2 лютого та 6 березня, 20 березня 2024 року, я мав розмову з керівниками Спілки журналістів України та звязувався з НАБУ та КМДА.

По суті справи з цькування мене як журналіста повідомляю: 31 серпня 2023 року мене було нанесено телесні ушкодження з забоями та переломами біля ст. метро «Чернігівська», де часто-густо переслідувачі олігархів, намайнці та спецлкжби ведуть спостереження, як і із кав’ярні за адресою вул. Миропільська, 1. Нанесли тяжкі ушкодження та попередили їхати з України, більше не писати. Стеження ментів з поліції або МВС України продовжується. Під час стеження 18 грудня бандити, найманці – просто переслідували мене починаючи з татарина в кафе Миропільська 1 і в метро з підрами.

Після повторного мого звернення до КМДА та Дніпровської адміністрації в місті Києві з приводу терору мене шариповою та її замовниками, 22 березня після першої години за мною було помічено зовнішнє спостереження схоже на бандитів чи поліцію. На станціїї метро Чепнігівська в місті Києві та Дарниця, мені штовхав та передава "привіт " від Шаріпової молодик бандитскьї східної зовнішності. Сказав, що якщо я продовжу писати свої журналістські роботи "вони" мене перекалічать і забьють разом зі спільниками в районі метро Чепнігівська чи Дарниця. Сказав, що знає, де я прожива і у "них все на контролі".

Я відірвався від провокатора і поїхав у справах в центр міста. Після другої години дня 22 березня за мною йшов з ЦУМУ і потім незаконно без дозволу форографував мене біля ЦУМУ інознмнць схожий на нащадків фашистів чи подібних, які можливо, повязані з НАТо та RHEINMETALL. Я про це поіыдомив наряд поліції на Хрещатику та зателефонував колегам журналістам. Зазвичай при режимі ЗЕЛЕНСЬКОГО-ЭРМАКА в цетры міста та біля мого дома за мною було стеження кількох групп терористів з спецслужб та поліцаїв.  порушено Європейську конвенцію та права журналіста в Україні, права людини.

Раніше з невідомо на яких незаконних підставах телефонував як у Справі Гонгадзе дільничний інспектор поліції Дніпровського району м. Києва Ю.Й. РОМАНИШИН. Пояснити на яких підставах мене викликає Дільничий інспектор поліції РОМАНИШИН він по суті не зміг «лист до НАБУ», який я не подавав до НАБУ. Я сказав цьому інспектору Романишину, щоб він викликав мене тільки письмово із зазначенням, на яких підставах він мене викликає, в якості кого, і хто дав наказ на наружне спостереження, слідкування молодиків в чорному, терор з погрозами і його виклик мене. Псує мій імідж, збирає компромат, просто травить.

Старший дільничий ПОЛІЦАЙ Ю.Й. Романишин з Дніпровського рыйону мыста Києва телефонував с телефону мобільного 067/7717535 пів на другу 25 07 2023 року. Перед тим він приховав справу про напад на мого родича, який відбувся серед білого дня на ввіреній йому дільниці. цікаво, чи проходив цей Романишин переатестацію насправді а не за хабарі.

Справа йдеться про переслідування мене олігархами, попами з УПЦ МП, та їхніми покровителями в ОПУ та олігархами (В. Новинський та його друзі" - заступники керіника ОПУ Єрмака). Ю.Й. РОМАНИШИН взагалі дуже винен в розвитку ситуації, що склалася і має бути притягнутий до відповідальності, про що ми сьогодні говорили з юристами України та з закордону. Терор та залякування старими ментами, повязаними з бандитами, треба припинити. Він свідомо приховав документи і цілі справи про підтвердження переслідування мене олігархами та СБУ з полцією.

Покровителі дільничого Ю. РОМАНИШИНА і компані доводять мене до самогубства і б’ють морально та фізично за правдиві журналістські та аналітичні матеріали разом з олігархами та донецькими бандитами Татарова з ОПУ Зеленського. Прошу припинити й розглянути його відповідність посаді дільничого за віком. Чи проходив він переатестацію і чи ця людина працювала в поліції Дніпровського району міста Києва за часів вбивства Георгія Гонгадзе на замовлення відомого президента. Думаю, досвід Романишина був би корисним на передовій ЗСУ, про що я говорив з колегами.

Чи проводиться проти мене якісь оперативно розшукові заходи в Києві МВС, СБУ, СВР в цілому, або корумпованими генералами;
Якщо проводяться заходи, то на підставі чого? Прошу надати мені, моєму юристу номери справ та органи досудового розслідування, у впровадженні яких проводиться тиск на мене як журналіста, схожий на тиск як у справі Гонгадзе, який завдає шкоди моєму здоров’ю.
 

Копія звернення передається моїм колегам, юристам, до ДБР, прокуратури м. Києва та НАБУ (все покривається керівниками за вказівкою ТАТАРОВАП). Так звертаюся до закордонних структур та служб. Я також звертаюся до колег за кордон, бо не виключаю фізичного усунення мене високопоставленими злодіями разом з поліцією. СПРАВА ГОНГАДЗЕ 2.

22 вересня та 18 жовтня, 18 грудня вірогідно працювали спонсори УПЦ МП Новинського-Паканіча (ці вороги України пов’язані досить тісно с Татровим, про що я повідомив колег, погрози вбивства відкриті, як і травля бандитів при УПЦ МП та спецслужб Ізраїлю. Конкретну інформацію я готовий передати до офісу конкретному офіцеру, поки не вбили. Незаконне переслідування і приставання до мене в транспорті, тиск посилилися. Зокрема групи непрофесійного тиску і переслідування тероризували мене в черговий раз в Україні.

21-23.10.2023 року та 3-4 березня 2024 року продовжується незаконне прослуховування моїх телефонів. Включаючи зі зїємних квартир по Миропільській, 3, електронний терор, стеження. Вагомий внесок в знищення мене і родини внесли спецслужби Маломужа-Буданова, МО України. Основна роль – Моссад з Сохнутом та посольства Ізраїлю в Україні.

11-12 січня – під час візиту Сунака в Україну – слідкування малопрофесійної гідоти з пресингом, системним стеженням, приставанням як підготовлених у Британії кадрів, так і місцевих бандитів. Вірогідно, працювала шпана МЗС Кулеби. Прессинг і стеження переслідувачів під час війни зухвалі. Молодики – призивного вікуі жлоби погано себе поводять (прийнаймні - не професійно). Тобто, з спецслужб або під прикриттям (сьогодні був такий качок". який відкрито погрожував мені розправою на Хрещатику).

Начальник ЖЕД 411 міста Києва або поліцай Ю.Й. Романишин в вересні 2023 року надсилали до мене невідомо з яких причин двох «електриків» із ЖЕД 411, завдання яких було – ВІДВЕРТО залякати журналіста по типу Справи Гонгадзе. Віджим» квартир в районі і наркоторгівля не зменшуються, а покриваються такими як Романишин і компані. після "візиту" цих "електриків" - зіпсована моя аппаратура спостереження, ведеться тиск влади. Оосбливу увагу має привернути діяльність Фонду ветеранів, представниця якого негідно ставится до ветеранів, а через фонд її друзі можут просто відмивати в Києві кошти (знову кадри Дніпровського району міста Києва).

Допоможить мені від пресингу та побоїв, знищення з боку найманців олігархів, представників спецслужб України та Ізраїлю. Погрожують вбити. Всі ознаки справи Гонгадзе, провокації та побиття мене в Дніпровському районі. можу надати більше інформації про перебування людей Коломойського, Медведчука, Пінчука і компані. Вони завдають значноїї шкоди народу України.

Маю лист з Прокуратури Києва про незаконне переслідування мене працівниками СБУ в Києві та поліцаями Дніпровського району м. Києва, який я додаю та оприлюднюю. Маю фото та відео вірогідних переслідувачів та номери їх авто, компанії, які відмивають гроші в Україні. Всі данні, копії листів та документів передав колегам та до спецслужб іноземних держав. ЛИСТ додаю.

Прошу шановного мера, прокуратуру, НАБУ, з’ясувати, хто в СБУ, СВР, МЗС України. головне - з поліції ТАТАРОВА  дає команди цькування (П.І.Б.), чому до мене пристає шпана представників силовиків і тероризує мене. Хто (П.І.Б.) з чиновників дає команди з ОПУ Зеленського-Єрмака. Копіїї листів передаю колегам, друзям за кордон.  Бо тут як було стеження з прослуховування телефонів, включаючи служби посольствї, так і залишається, як були загрози розправи, так залишилися.

2 лютого 2024 року, я звертався до Вас, шановний ВІТАЛІЮ,  мера Києва і Спілки журналістів України, оскільки десь о 14 15 до мене біля метро Хрещатик підійшов молодик, який почав штовхати і ображати мене, говорити несінитниці. Він відверто провокував мене на скандал, на який я не піддався, а звернувся до поліції метро Хрещатик та поліції, що чергувала. Наглий поліцай плювався, ображався, скоріше за все міг бути нетверезий.

Молодик-нападник при бесіді з поліцією (2 різні особи, що запамятали його) продовжував поводити себе зухвало, нахабно, не вибачився, а сказав, що побє мені "морду" за те, що я і моя мова йому не подобається. Коли один з поліцаїв відійшов з цим нападников-терористом - він показав йому якесь посвідчення - органів полціції, або подібне тобто нападник на мене мав спецпосвідчення працівника силових структур, чи таких, яки вбили при Кучмі ГОНГАДЗЕ. Його відпутили, а він мені погрожував і закурював, палив сигарети. Прошу Вас допомоги та захисту. оскільки стеження бандитів вірогідно з поліції Києва або донецьких було помічено мною ще біля кавярні на вул. Миропільська 1, тобто бандити Зеленського-Єрмака вели мене з лівого берега, як завжди в метро. Фото та номера авто можу надати. ПРОШУ Вас реальної допомоги, бо під прикриттям Зеленського-Татарова така хунта набраних ними силовиків просто знищить мене в Києві.

На фоні стеження і цькування два дні поспіль за мною нерпофесійними поліцаями та СБУ, та бандитами, дерьмом Ю.Й. Романишина, прошу надати мені як журналісту охорону, бо СБУ з поліцією Татаров тільки нахабніють. Взагалі в Україні потрібні фундаментільні зміни з виборами президента.  змінами в ОПУ та реформквати судів та поліції з СБУ. СТОП гестапо! про це я півроку після терору поліцая написав високопосадовцям та до Конгресу США на інші країни світу колегам і відомим людям, які можуть зупинити Єрмака.

Цікаво також, з ким і за допомогаю яких бандитів в Києві працює ВОЛЯ КАБЕЛЬ, бо саме 2 лютого, під час нападу на мене силовика голови адміністрації Зеленскього, призначенного Єрмаком, - ТАТАРОВА, мені двічі псували Інтернет, порушуючи домовленності, які надала мені Воля Кабель (за словами співробітників НАБУ, Воля тісно повязана з СБУ Зеленського) і деякі співробітники продають або можуть просто продавати інформацію. Цікаво, що працівниця ВОЛЯ КАБЕЛЬ на фоні слідкування 6 лютого 2024 року після витупу цього Малюськи - голови СБУ - вирішила вибачитися переді мною за створенні мені проблем з інтернет та передачу інформації в відомство Малюські. Це ніякі не одинокі наглі працівники СБУ Малюські та Моссад - це система цькування журналістів при режимі поліцаїв, про що мені повідомили відповідальні працівники НАБУ..

Хочу додати, що  на минулому тижні до мене непрофесійно зухвало поставилася й відмовила у лікуванні лікарка-ортопед на прізвисько БЕРГ Тетяна Петрівна яка якраз працює в кількох полікліниках Дніпровського району міста Києва (основне місце виписування доідок та ліків - Центральна поліклініка Дніпровського району в місті Києві, вул. Шептицького 5, яку я прошу взяти на особливий контроль) і може бути повяза через родинні звязки або, можливо, через деяких кримінальних клієнтів з оргзлочинністю)  подібними провокаціями.

ПРОШУ ДОПОМОГИ, оскільки ми маємо справу з кадрами при брехливій владі і гнилій опозіції (екс-ОПЗЖ) без правил, які нанесли мені тяжкі моральні і телесні травми в Києві й заважють роботі журналіста. Головний ключ до коренів переслідувачів з нападами на мене та родичів - старший дільничий інспекто поліції Ю.Й. РОМАНИШИН (його треба спецслужбам РОЗКОЛОТИ"), який фабрикував справи на мене та натякнув, хто з поліції Києва дав йому вказівку фактично тероризувати мене як журналіста і заважати виконанню мною журналістських обовязків. Залишаю за собою право подання на поліцая Ю.Й. Романишина та ШАРІПОВОЇ з Центру соц послуг Дніпровського району, лікаря Т. БЕРГ до судів. Сьогодні 22 березня могли діяти проти мене в Києві підставні люди олігархів та владних структур, поліції та СБУ, кріїн НАТО.

Друзі, прошу політичного притулку,  допоможить разом зупинити терористів, злодії, тих хто відмиваі гроші через криптофірми, допомогає боєздатним хлопцям не йти до лав ВСУ - підривають обороноздатність держави. Судячи з сьогоднішнього нападу на мене з погрозами вбивства в метро Чернігівська та "Дрниця", та фотографуння біла ЦУМУ на фоні системного слідкування поліцаїв та спецлужб я готовий до того, що за вказівкою режиму Зеленскього-Єрмака, мене найближчим часом вбють.

З повагою,

22.03. 2024 р.

P.S. Перед тим як влада Зеленського-Єрмака вбє мене в Києві, я хочу назвати тих, хто переслідував і знущався наді мною роками: МИКОЛА МАЛОМУЖ - гебешник з СВР чи ГУР Украини Зеленскього, Виктор Єленський - гебешник з Держком релігій України, який будучи чиновником вибивав з контретних людей показання проти мене як у гестапо. Це гебешник Анатолій КОЛОДНИЙ, Відділення релігієзнавства, кримінал Вадим Рабинович з Ігорем Коомойським і найманцями. Це викокопоставлений поп з УПЦ МП Вл. Софійчук, наближений до гебешника з подвійним громадянством Онуфрія і банд ФСБ та інші.

 

М.. Київ                аналітик, журналіст МАТВЄЄВ                Володимир Іванович, автор понад 15 резонансних книг, включаючи про олігархів України, понад 100 академічних робіт, понад 6000 журналістських публікацій різними мовами. Режим Зєлєнського-Єрмака не підтримую, оскільки він не дає права голосу журналістам із своєю думкою. В Україні дії олігархічно-клановий режим корупціонерів і негідників; Зеленській ввів автократиію з придушенням інакомислення та розпущенням романишиних-ШАРІПОВИХ.

Информация об


Рецензии