Моя украино

***
По долинах пісня лине,
Аж серденько замирає.
То співає Україна,
Чути спів за небокраєм.
*
Україночки файненькі
У віночки коси вбранні.
І стрічки, мов ті барвінки,
В росах свіжих спозарання.
*
Україно, Україно,
Рідна ненько, біль моя
Ти на всіх одна родина,
Щира пісня солов”я.
Україно, Україно,
Рушникові мережки
Чорнобривців запах дивний,
Та Тарасові стежки.
*
Вітер по степах гуляє,
Ковилі додолу тисне.
Пурпуровим сяйвом сяє
Горобинове намисто.
*
Хлібосольна та багата,
Станем, браття, воєдино.
За любов, за мир та щастя!
За світанок України!
*
Україно, Україно,
Рідна ненько, біль моя
Ти на всіх одна родина,
Щира пісня солов”я.
Україно, Україно,
Рушникові мережки
Чорнобривців запах дивний,
Та Тарасові стежки.
***
Lyuboff   08.04.2024
Авторські права під захистом Творця.


Рецензии