Признач побачення на завтра

Признач мені побачення на завтра.
Я не прийду. Ти добре знаєш це.
Квиток в нікуди взято. Нові шатра
Розіпне небо над моїм лицем,
Скажи мені, що ти мене кохаєш…
Для тебе це ж не важко, чи не так?
Про мене ж бо нічого ти не знаєш
Та геть усе про тебе знаю я.
Це не любов. Це лиш жага любові
І це не я. Це лиш мої пісні.
Це лиш краплина сонячного моря.
Це шторм сердець. А шторм мина завжди.
І я для тебе – лише випадковість
І ти для мене вчора вже помер
Ці кілька днів – лише банальна повість
І треба крапку ставити тепер.
З тобою ми такі занадто різні
В нікуди шлях уже чека мене.
Признач мені побачення у Вічність.
Я не прийду. Ти добре знаєш це…


Р.S. Назначь мне свидание на завтра
     На фото Тёплый Ветер


Рецензии
дуже і дуже файно.. Ви гарно володієте як російською,так і українською мовами.. приємно читати. тільки з Повагою :)

Анджей Ковальски   09.10.2009 19:18     Заявить о нарушении
На это произведение написано 19 рецензий, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.