Красивый Демон

демони теж можуть бути гарними
вишуканими
елегантними
у них навіть очі
небесно-сині
як у янголів
і наймиліші в світі

демони теж бувають гарними
наче... божества

у мого демона обличчя
мов у якогось
бога
неземної краси

я не знаю, з ким тебе порівняти
мій демоне
гарний

ти
демон-янгол

ти
демон з янголським обличчям

куди поділася твоя душа

Янголе?


Рецензии
Доброго вечора, Марианна!
Все так)) Чомусь завжди зустрічаються демони - янголи. І розум знає, що така зустріч небезпечна, але, але …)))

Олеся Янгол   19.09.2010 23:13     Заявить о нарушении
Доброго вечора, пані Олесько. Тоді є привид підняти келих! І побажати батькам "Мантриці" тільки доброго здоров*я, натхнення, гарного настрою. І дай Боже, щоб їхні добрі починання мали продовження!

Марианна Марианна   20.09.2010 22:32   Заявить о нарушении
Ой, Маріанно)))), будьмо, будьмо, будьмо, ґеййй!!!
За батьків!!! Бо вони зробили, як на мене велику справу!!!

Олеся Янгол   20.09.2010 23:13   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 2 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.