Третiй жмуток 3

Іван ФРАНКО

Третiй жмуток 3

Байдужісінько мені тепер
До всіх ваших бОлів і турбот,
До всіх ваших бОїв і гризот!
Всі ідеї ваші, весь народ,
Поступ, слава, - що мені тепер?
Я умер!

Хоч вались про мене весь сей світ,
Хоч брат брата тут мордуй і ріж, -
Нічого мені тепер глядіть,
Нічого вже добиваться більш!
В мОїм серці вбитий острий ніж,
І навіки душу я запер, -
Я умер.

Хай побіда світла вас манИть,
Хай надія додає вам крил, -
Та моя надія ось лежить:
Я - суднО без мачтів і вітрил,
Я для радощів не маю сил,
І з життям умову я роздер, -
Я умер.


Рецензии
Хочу почитати його автобіографію.

Олеся Янгол   22.09.2010 22:58     Заявить о нарушении
Отут можна його поезію почитати - http://poetry.uazone.net/franko/
А біографію також можна в Інтернеті знайти, у Вікіпедії, наприклад.
Нині я там довідалася, що до збірки "Зів"яле листя" у Франка був девіз: "Будьте людьми, не беріть з мене приклад":))))))))

Украинская География Сайта   23.09.2010 09:07   Заявить о нарушении
Це знайшла про жінок, які справили вплив на його творчість - http://www.volyn.com.ua/?arch=531&article=0&rub=15

Украинская География Сайта   23.09.2010 09:16   Заявить о нарушении
Дякую, Iрино! Почитаю.

Олеся Янгол   23.09.2010 20:56   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 2 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.