Третiй жмуток 6

Іван ФРАНКО

Третій жмуток 6

Розпука! Те, що я вважав
Святим і близьким ідеалу,
Отой бездушний міль узяв
І там гризе собі помалу.

Те, що в душі леліяв я
Як скарб, як гордощі природи,
В руках у того муравля
Є іграшка, котру без шкоди

Зламати можна, попсувать
І в кут закинути по хвили.
А я гляджу на се - й ридать
Ні помогти не маю сили.

Гляджу, як квіточка моя
В руках нелюбих ув"ядає,
Як сіра, зимная змія
По моїм раю походжає.

Мене аж душить почуття,
Гірке, болюче і скажене...
Сто раз прокляте те життя,
Що так собі закпило з мене!


Рецензии
От, іноді комусь покажеш якійсь свій абстрактний малюнок, в якому, ну, здається стільки тяму, стільки всього такого…))) А тобі кажуть: - «Ой божечко, що то за жах такий?»
)))
Ну, то я трохи з гумором пишу, бо сьогодні щось не хочу сумувати)))

Олеся Янгол   08.10.2010 22:54     Заявить о нарушении
Олесю, не заходила на цю сторінку давненько. Вибачте, що не одразу відповіла.
У Вас є й абстрактні малюнки? Чому я не бачила?

Ирина Мадрига   17.10.2010 16:52   Заявить о нарушении
Ну, певно тому, що,за звичай от так відповідають, то я їх ніколи не зберігала.

Олеся Янгол   17.10.2010 21:00   Заявить о нарушении