Готельнi бузьки

Я сьогодні спав на животі…
Обіймав скуйовджену подушку
І мені не снилася ні ти,
Ні стосунків наших біла смужка.
Я дитинно був на висоті
Тих часів, коли все чисто й просто…
Пробудився. Оглянувся. Чом?
Чом моя любов тобою постить?
Чом далеко усмішка твоя,
А моя розбилася на друзки?
Хату наших трепетних бажань
Обминають непідкупні бузьки.
Обминають, та не обминуть!
Наша доля – фіра перевізна.
Будемо селитися лиш там,
Де у вікна видно їхні гнізда.
Будемо селитися і знов
Понад ранок вісточки чекати.
Бузьки люблять гумор і летять
Часто до готельної кімнати…


Рецензии
Бузьки люблять гумор і летять
Часто до готельної кімнати… )))

Марианна Марианна   02.02.2011 14:40     Заявить о нарушении
О, скільки тут бузьків щасливих!)))

Марианна Марианна   02.02.2011 14:42   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 3 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.