За мить до смертi

За мить до смерті. Ні – за міліметр
 Авто до тротуару зупиняється.
 І страх проймає всіх, і крик повис,
 Мов ніж. Межа мереживом гойдається
 Перед очима вічності. Авжеж!
 Якби не встиг, чи гальма спрацювали
 Не зразу, із запізненням – таки
 Мене б уже… Тебе б уже… Спросоння
 Кричатиму сьогодні. Це «Порше»
 Не вперше так розходиться із глуздом.

 Круті понаїжджали. Ось тобі
 Торпеда на дорозі… Нині все
 Не так. Не той. Не склалося. Не треба
 У відчай падати, сльозами в страх текти
 І марно накликати Божий гнів.
 Все обійшлось. Він зупинився. Може
 Це янгол-охоронець на плечі.

 М’ячі футбольні котяться у лузи
 І лузає насіння день весни…

 Наснишся ти. Наснися! Вже сьогодні
 Відходить у історію. А ти
 Мене рятуєш думкою і словом.
 Молитвою? Коханням? Світлом сну?

 Тримаєш, бережеш ключі від раю
 Тому, що ти мій ангел на плечі.


Рецензии
За миг до смерти. Нет - за миллиметр
Авто у тротуара тормозит.
И страх пронзает, криком режет всех,
Будто ножом. Межа уже висит
Перед глазами вечности. Конечно!
А не успел бы, иль затормозил
Не сразу, а с секундным опозданием
Меня бы уже не было таки.
Тебя бы уже, нашего свиданья.
Спросонок закричу. Это "Порше"
Не первый раз безумствует уже.

Крутые понаехали. И вот
Торпеда на дороге всё сметёт.
Не так всё ныне. Всё невсклад. Не надо
В отчаяние впадать, слезами в страх бежать
И накликать напрасно Божий гнев.
Все обошлось. Притормозил он. Может,
Ангел-хранитель на плечо присел.

Мяч катится по травке в лузу,
И день весны подсолнечники лузгает.

Приснишься ты. Приснись! Уже сегодня
В историю отходит. Ты одна
Меня спасаешь сказкой новогодней.
Молитвою? Любовью? Светом сна?

Ты держишь бережно ключи от рая,
Ведь ты – мой ангел на плече, я знаю.

Анна Дудка   20.04.2011 07:59     Заявить о нарушении
Дуже гарний переклад. Мені подобаються всі Ваші роботи, Анно Михайлівно. У кожному перекладеному творі я відчуваю Вашу душу. Кожна знахідка радує моє серце. Дякую Вам. І з наступаючим святом. Хай Бог дарує Вам мир і душевну рівновагу, наснагу, натхнення і завжди хороший настрій.

Василь Кузан   23.04.2011 22:25   Заявить о нарушении
Спасибо, Василь!
Взаимно!

Анна Дудка   24.04.2011 05:24   Заявить о нарушении