Таких, як я, не залишають... На украинском...

І вже не зможеш геть піти  —
Таких, як я, не залишають.
До мене  з напівшляху ти
Назад повернешся, я знаю ...
 
І дихати не зможеш там,
Життя гірким зуміє здатись...
Бо скільки б ти не проверстав,
До мене будеш повертатись.

Хоч я і мовчазна така,
Та неласкавою буваю...
Куди б від мене не втікав —
Моя любов тебе вертає.

Якщо ж покинути нараз
І вистачить, можливо, сили,
То будь упевнений — в той час
Тебе сама я відпустила...

11/05/2010

Версия на русском . . . http://www.proza.ru/2010/10/12/1559


Рецензии
всё-таки на украинском совсем другая мелодика...
Смысл сохраняется, а впечатление разнится! вот такой вот эффект

Кирш Ли   16.09.2011 12:00     Заявить о нарушении
Спасибо.)
Мова очень мелодична. В русском варианте часто что-то теряется.

Галина Ярковая   16.09.2011 23:53   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 2 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.