Спасибi, Господи

Зіграти місячну сонату
На саксофоні почуттів,
Тебе знайти на фоні літа
Я мріяв так, я так хотів!
І ось ти поруч, ти зі мною –
Соната, сонце, цілий світ.
Ти переповнила собою
Моє єство і мій політ.

Спасибі, Господи, за вічність,
Що нам даруєш кожну мить.
Я відчуваю як без неї
І музика, і світ болить,
Болить душа і жаль проймає,
І серце стогне у журбі –
За те, що я страждати вмію -
Спасибі, Господи, тобі.

В моєму небі мало місця
Високо-вічним почуттям.
Щоночі світить повний місяць –
Це доля усміхнулась нам.
Як добре, люба, відчувати
Твою любов, твоє тепло.
Я лицарем стаю на чати,
Щоб не згубити, що знайшов.

Спасибі, Господи, за вічність,
Що нам даруєш кожну мить.
Я відчуваю як без неї
І музика, і світ болить,
Болить душа і жаль проймає,
І серце стогне у журбі –
За те, що я кохати вмію -
Спасибі, Господи, тобі.


Рецензии
Ваша подяка, Василь моїй душі також близька!
Серце справжнього Українця завжди близьке землякам бо земля наша завжди рідною буде і наші жінки, як на мене найкращі, і люди щирі та працьовиті....
І серце моє разом із вашим розривається від сваволі, що розійшлась на землі нашій....
Дякую , Вам за вашу поєзію за слово щире українське....!

Валерий Гребенюк   04.08.2011 02:40     Заявить о нарушении
І я Вам дякую, Валерію, за ту велику роботу, яку Ви робите для України.

Василь Кузан   15.08.2011 10:42   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 4 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.