Калыханка для дачушкi

Надежда Верас
Калыханка для дачушкi

                Маёй любай дачушцы Кацярыне

Месяц у небе зіхаціць, сонейка заснула
Спі і ты, мая дачушка, мая прыгажуня!
Прытамілася за дзень – ножкам трэба спаць…
Спі, харошая мая, буду я спяваць
Калыханку для цябе, любая дачушка,
Неўрымслівая ты, мая шчабятушка!

Разляглася да зямлі ноч глыбокая…
Спі, дачушка, спі мая, шэравокая!
А ў небе зорачкі нам з табой мігцяць
Спі, дачушка мілая, ночкай усе спяць…

Заўтра будзе новы дзень, новыя турботы,
Хай шчаслівым будзе ён, не нясе самоты.
Хай вітае радасць нас кожную хвіліну,
А ўсё дрэннае з табой мы ў снах пакінем.
Прытуліся шчочкаю да сваёй матулі…
Спі, любімая мая, мая прыгажуня…

                3.12.11


Рецензии
яка нiжна колискова донечцi!!!! я теж пишу колисковi.дуже люблю спiвати. а бiлоруська мова дуже милозвучна, дзвiнка. я вголос прочитала вашу колискову. нiби розливаеться ручай.

Марианна Марианна   26.03.2012 19:59     Заявить о нарушении
Вялікі дзякуй, за добрыя словы пра маю "Калыханку"!!!
Усё ад шчырага і любячага сэрца сваёй дачушцы....

Марианна, мне очень приятно и радостно, что Вы так о белорусском языке отзываетесь, очень тронута такой искренностью и вниманием!

С тёплыми чувствами,

Надежда Верас   30.03.2012 21:35   Заявить о нарушении
я написала правду. дуже люблю білоруську мову. читаю гарно. але ось розмовляти - ні. бо мені треба мовне середовище для цього.

Марианна Марианна   31.03.2012 21:01   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 4 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.