Кв1ти та люди

Від автора: Чесно кажучи, мене не сильно колише як ви сприймете ці написані мною рядки і яка думка у вас складеться про мене. Та все таки ж будь-яка критика приймається, але не обіцяю, що я до неї віднесусь серйозно. Сумного вам читання.
Так сумно дивитись як на твоїх очах помирають квіти у вазі, котрі всього лише декілька днів назад красувались  у тебе у вікні чи на столі. Вони прямо як люди. Спочатку  такі не дуже примітні, закриті в бутончик, котрий ніби приховує щось таке дивне та таємне. З часом захист ламається і те,що було приховане всередині  стає яскравою та гідною уваги квіткою, яку скоро,через її ж красу, зірвуть та поставлять доживати останні дні у вазі. Так само і у людей: вони цвітуть і пахнуть, а потім їх зрізає якась хвороба чи старість, і вони доживають останнє вдома чи в будинках для пристарілих. Але людей, мабуть, більше шкода, коли настає їхній час відходити в інший світ для реінкарнації чи щоб просто померти. Хоча знаєте,  як би це жорстоко не звучало, та іноді квітів набагато більше шкода, ніж людей. Адже ці беззахисні рослини ніколи і не мали в думці образити тебе чи зробити тобі боляче. Вони хотіли лише принести тобі щастя та зробити приємно.  А у тих безжалісних тварюк лише одне на думці – як би зробити собі добре:як би поспати, поїсти, нічого не робити, і ,вибачте за мою французьку, потрахатись. От і не кажіть, що це не так. Ні, ну я не заперечую, що у кожного свої пріоритети і цілі в житті (друзі, сім’я, робота, самовдосконалення), але ж все зводиться до первинних інстинктів. А ще, якщо ми вже і влаштовуємо похорони людям, то чому б не влаштувати їх квітам, які завжди приносили тобі усмішку? Адже вони такі ж живі істоти, як і люди, як на мене. І саме вони їх справді заслуговують, а не ці злі вовки та зомбі. З біологічної точки зору, тіла людей розкладаються набагато довше, ніж рослини, і від них набагато менше толку,ніж від квітів. Мертві квіти можна використовувати як компост,а використовувати розкладені останки людини для удобрення землі – негуманістично. Наші мертві тіла лише займають місце на землі, де могли б бути родючі поля золотої пшениці чи червоного маку. Ті всі місця з надгробками на цвинтарі потрібні лише нашим близьким,а не нам самим. Нам буде вже байдуже як і де ми лежатимемо – ми будемо мертві.
 Висновок: не плачте за людьми, котрі бажають вам лише зла, а плачте за квітами, котрі примушують вас посміхатись.
P.S. Спаліть моє тіло після смерті і розвійте мій прах над рідною землею. Не хочу, щоб мої останки займали місце стрункої берізки чи смачної калини. Замовлю за вас словечко вгорі.
Щиро ваша, Ді.

27.10.11


Рецензии
Ви, по відношенню до Квітів, прямо як Катерина Білокур...
Думки, таки, нормально сприймаються. Більше того, у мене таке ж відношення до вище написаних проблем нашого життя, яке неначе Мить у Вічності.
З останнього акценту бачу справедливим публікацію цих роздумів в Темі конкурсу.
А Квіти... Квіти нехай краще ростуть "не займаними".

Владимир Василюк   04.10.2012 20:42     Заявить о нарушении
дякую за те,що розділяєте мої погляди

хохо
Ді

Ди Мэй   07.10.2012 01:21   Заявить о нарушении
Дякувати, неначе, немає і за що...
Подякуємо тим, що прочитавши розумні думки, перестануть руйнувати Земну Красу.
Удачі Вам.

Владимир Василюк   08.10.2012 14:34   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 2 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.