Женя Петрученко. Його спина

Я з тобою провела сьогодні ніч – ти мені наснився! Мабуть на твоїй спині не залишилось місця, яке б я не зволожила своїми губами.
Мені наснилось твоє чудове тіло біля холодильника.
Я з тобою провела довгу ніч, хоча мені завжди тебе не вистачає, скільки б часу нам не виділялось. Спочатку я тобі говорила, все що болить. І хоч час потроху стирає твоє обличчя з моєї пам’яті, та не з моїх снів. Енергія мого сну була настільки сильна, що навіть там, в тій нереальності, мені  боляче було говорити  і плакати, а ти як і в житті мене не слухав…І взагалі було добре, якби наші сни підключились одне до одного і ми зустрілись хоч так…ти і я. Та ти мабуть не спиш вночі.
Ми стояли біля холодильника і з крану потроху крапала вода. Уві сні гостріше сприймаються звуки, тому я трішки «зарізана» прокинулась на ранок. Я хапалась губами за кожний клаптик твоєї спини і вона була така чудова…і така рідна.
Чомусь в житті нас не перетинає на вулицях і наші плани не співпадають або ми просто граєм в гру, яка називається «Я можу, а ти не можеш». Чомусь в житті, так складно зізнатися  собі у своїй непотрібності. Але в снах у нас все виходить і ми разом сидимо у галасливому залі під руку, і ти на 5 років молодший, не за мене, а за себе теперішнього, і мені так добре із тобою, що на ранок я прокидаюсь у поті від того, що цей прекрасний сон закінчився, хоча мені здавалось, що там уві сні, ми засинали разом, але чомусь гарні сни ніколи не справджуються…
Уві сні я облизувала твою чудову спину – моє потаємне бажання, яке в житті все ніяк не наважувалась втілити. Я взагалі мало чого втілила із тобою в житті, все відкладала на потім, тому, що сподівалась, що в мене з’являться інші права на тебе, а ніж короткі болючі пози…
Я облизувала твою спину, запускала свою руку у твоє волосся. Пильнувала, щоб тобі було добре біля холодильника. Але холодильник був старий, він клятий загудів і я відірвала свій язик від твоєї спини, а коли знову хотіла запустити руку у твоє волосся, то опинилась у себе вдома на холодному ліжку…


http://labtron.com.ua/chat
Вільний майданчик митців


Рецензии
Ещё бы тильки так хорошо на украиньской мове розумети, то бы прочитав.

Андрей Печёнкин   15.01.2012 13:59     Заявить о нарушении