ProЛюбов

Знаєш, Серце, це дуже добре
 знати, що тебе люблять:
 дід, теплий і дужий, щоправда щетина жорстка;
 баба, така мила, щотижня смачні гостинці,
 то полуниця рання, а то черешня, вишні,
 налісники, мед, сонце плямами на спориші двору;
 мама, така гарна, неначе з фрески або з ікони,
 терпить, але читає Солом'яного Бичка всоте;
 тато, ще зовсім хлопець і вчинки його хлопчачі,
 він мене також любить
 по-свойому, я це знаю;
 його сестра незаміжня, я називаю її Тося,
 її подарунок - найкращий - пожежна машина,
 як в діда...
 сини його, дядьки себто, до війська ідуть по черзі,
 я плачучи їх проводжаю, вони - мої перші друзі,
 вони мене люблять найбільше, мені так здається сьогодні...
 Тепер ти знаєш, Серце, чому так люблю життя,
 тебе та себе в ньому,
 дерева, траву, море, дельфінів і навіть жирафів.
 Я їм віддаю те, що мені залишили всі,
 хто мене любили...


Рецензии
Как говорят мудрецы, люди не сколько хотят испытывать любовь, сколько ее внушать. ... :)

Владимир Ус-Ненько   22.06.2012 17:18     Заявить о нарушении
Может быть )))

Валентин Лученко   22.06.2012 17:28   Заявить о нарушении
Потому что любовь - это когда все готов отдать без предварительных условий, а отдавать - готов не каждый ... :)

Владимир Ус-Ненько   22.06.2012 17:39   Заявить о нарушении
далеко не каждый)

Валентин Лученко   22.06.2012 17:49   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 4 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.