Мне б забыць Вас...

         
           стихи на белорусском языке

 Мне б забыцца на Вашыя вочы,
 Мне б не піць іх азёрную сінь…
 Вашым голасам вецер шапоча,
 Вабіць водарам з поля палын.

 Мне б забыць усе словы прызнанняў,
 Размінуцца, не бачыцца з Вамі,
 Каб не ведаць такога кахання,
 Што спакой забірае начамі…

 Мне б забыцца на Вашыя вочы
 І не памятаць вуснаў тых смак…
 Толькі сэрца за Вамі зноў крочыць …
 Мне б забыць Вас… Скажыце мне, як?!

© Copyright: Надежда Верас, 2012
 Свидетельство о публикации №112101110089


Рецензии
Дзякуй, гэта мне нагадала яшчэ адзiн верш...
(Генадзь Бураўкін)

Мне з табой бы лепей размінуцца,
Міма праляцець на паўкрыла…
Дык чаму ж малюся той мінуце,
Што з табой няпрошана звяла?

Не было нічога,
што на свеце
Да цябе не падарыў мне лёс…
Дык чаму ж мне так таемна свецяць
Вочы твае, цёмныя ад слёз?

Мне з табой бы лепей развітацца,
Кожная сустрэча —
як турма…
Дык чаму ж твае слабыя пальцы
Я ў сваёй далоні затрымаў?

Размінуцца б лепей, размінуцца,
Каб душа спакойнаю была!..
А я ўсё малюся той мінуце,
Што з табой няпрошана звяла…

Наташа Ружицкая   06.04.2013 23:06     Заявить о нарушении
Вельмі ўдзячна за водгук і добрыя словы!

Надежда Верас   10.04.2013 09:19   Заявить о нарушении
На это произведение написано 6 рецензий, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.