Смотрит осень нежно, пристально

 (песня)

Смотрит осень нежно, пристально
Мне в окошко целый день,
Шепчет, тренькает монистами,
Напевает дребедень;
Подметая листья юбками,
Под березами кружит
И глазами-незабудками
Все колдует, ворожит:

Не ходи к нему, не слушай
Бесполезные слова,
Береги живую душу,
Задышавшую едва,
От мороза, от занозы
Легковесных, глупых снов,
От шипов на теле розы,
От поэзии и прозы,
Что зовете вы – любовь!

Замолчи, - я ей ответила, -
Листья в окна не бросай!
Ведь любимого я встретила
В час, когда родился май.
Что тебе, вещунья глупая,
До меня и до него?
Прилетит весна голубкою –
И вернется волшебство!

Если хочешь, так послушай
Драгоценные слова:
Верю я в живую душу,
Если даже не права!
И сплетаю ожерелья
Легкокрылых, ярких снов,
И рисую акварели
От апреля до апреля,
И сияет в них любовь!


Рецензии
Добрый день, Елена.

Зорыць восень пільна, ласкава

Алена Пименова 2
(пераклад з рускай мовы на беларускую)
Арыгінал: http://www.proza.ru/2012/12/14/279
Апублікавала: http://www.proza.ru/2013/09/06/1573
http://www.stihi.ru/2013/09/06/7643

Зорыць восень пільна, ласкава
Мне ў акенца цэлы дзень,
Моліцца, маністам бразгае,
Ціха ходзіць па вадзе;
Падмятае лісце строямі,
Пад бярозамі кружыць
І вачыма васільковымі
Ўсё вядзьмарыць-варажыць:

Цябе слухаць не прымушу
Бескарысную хлусню,
Беражы жывую душу,
Не зацягвай ты гульню,
Ад назолы, лютай сцюжы,
Легкаважных, марных сноў,
Ад шыпоў на целе ружы,
Ад аповедаў і вершаў,
Што завеце вы – любоў!

Змоўкні, - я ёй адказала, -
Лісце ў вокны не кідай!
Бо каханага спаткала
Ў час, калі радзіўся май.
Што табе, вяшчунка лютая,
Да мяне і да яго?
Прыляціць вясна галубкаю –
Вернецца і хараство!

І я слухаць не прымушу
Цудадзейных словаў плынь:
Веру я ў жывую душу,
Калі нават ўсё застыне!
І ружанцы я сплятаю
Лёгкакрылых, яркіх сноў,
І малюю - расквятаю
Красавіцкую вясну,
І заззяе ў іх любоў!

Ляксандра Зпад Барысава   06.09.2013 18:58     Заявить о нарушении
Очень удачный, музыкальный перевод, настоящая Поэзия! Спасибо!

Елена Пименова 2   08.09.2013 23:06   Заявить о нарушении
Спасибо, Елена :-))

Ляксандра Зпад Барысава   09.09.2013 08:18   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 3 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.