Не карай самотнiстю

Не відлітай, моя любове, в далечінь
Прийдешних літ, що мудрістю багаті,
У серці люблячім - завжди пора цвітінь,
Чи буде досвід пристрастю палати?

Не відлітай, моє кохання, до журби,
Печаль і смуток завше душу крають,
Ті ніжні почуття загинуть від нудьги,
Потонуть в океані сліз безкраїм...

Не залишай, мій янголе, на самоті
Лебідку віддану і незрадливу,
Відлуння вірності почуєш в німоті -
Згорьовану ж її побачиш, сиву.
 
З тобою полечу і в пекло я, і в рай, 
Лише самотністю, мій любий, не карай.


Рецензии
когда украинская женщина видит русского
она ещё не знает что она Очень Другая
он то знает да не говорит
и эту колоссальную Разницу всего абсолютно
все пропускают мимо ушей.
Позитивные Эмоции Украинки совсем Совсем Другие.
но всё поставлено Таким образом --что ничего не обьяснишь.
поэтому для Гармонии желательны Симбиозы --лишь со своими.
вспоминаю Мемуары чукотской девушки--это просто Финиш..!!

Анатолий Бурматоф   16.05.2014 16:05     Заявить о нарушении
Коли Українка бачить росіянина, вона відчуває тааааку хвилю емоцій!!!! ;) Дякую за увагу, за те, що ділитеся думками вслух! Слава Україні!

Ольга Качмар   01.08.2014 19:03   Заявить о нарушении