Наснилася любов...

 Мені наснилася любов, кохання моє перше та нерозділене, юне і чисте, таємне і заповітне, яким воно буває ранньої пори, не скаламучене підозрами і зрадами, не заплямоване навіть єдиним поцілунком. З далини кількох десятків років бачу виразно твої вперто зімкнені вуста, карі очі, кучерявий чорний чуб із нитками сивини, бо в житті твоєму всього було: дружина, діти, коханки, знов дружина, та байдуже мені до того -  аби хоч бачити тебе вряди-годи, словом перекинутися. А життя закрутило, підхопило і розкидало нас навсебіч.   

Наснилася мені вулиця, затоплена білопінним цвітінням садів, залита яскравим весняним сонцем, ми з тобою стоїмо, а між нами чорна неширока рілля, що виблискує масними  скибками вивергнутої плугом землі, ти дивишся на мене і ніжно так усміхаєшся. Як глянула на тебе, -  і затопило моє серце прекрасне і ніжне як пролісок перший, величезне і високе, як хвиля морська, почуття любові. Наче квітка вогниста з пелюстками червоними зажевріла у грудях моїх, наче подих Вічності, наче птаха політ – ти кохаєш мене. Жодного слова, ні дотику, ні жесту – тільки очі промовили  - кохаю.

Прокинулась – і зрозуміла: тебе вже немає на цій землі, тільки кохання твоє і моє буде вічно існувати поза часом і простором.
Мені наснилася любов...   


Рецензии
Чудесное стихотворение в прозе! Я Ваш (с 1973 года) земляк, хороший украинский язык (будучи русскоязычным!) обожаю, одна из моих любимых песен, что распеваю под собственный гитарный аккомпанемент, - "Дывлюсь я на нэбо", с детства ее знаю. Вот только думаю, что слово "суржик" есть термин интернациональный, во всяком случае русский суржик мне весьма хорошо знаком - за почти 30 лет истину эту постиг основательно... Грустно конечно, но, думаю, что совершенное владение родным языком требует от человека большого труда, которым он (человек т.е.) легкомысленно или по лени манкирует...
На всякий случай: "Мирандолина" моя автобиографической подоплеки не имеет.
Позвольте поздравить Вас с наступающим праздником! Здоровья Вам и удачи!
Николай

Николай Аба-Канский   04.03.2017 11:05     Заявить о нарушении
Доброго времени суток! Вы даже не представляете, как меня обрадовал Ваш отзыв! Действительно, я по себе знаю, сколь велик труд постижения языка, не хватит всей жизни, тем более, что язык моего детства - это украинский "суржик", так что в школе и в институте пришлось учить и русский, и украинский.
Благодарю за поздравление! Вам также крепкого здоровья и оптимизма, насколько это возможно!

Татьяна Малыш   05.03.2017 18:36   Заявить о нарушении
На это произведение написано 19 рецензий, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.