Взустрiч руку простягни менi! Пiсня

ВЗУСТРІЧ РУКУ ПРОСТЯГНИ МЕНІ
(текст пісні)

1) Ніч настала у долині,
Зорі віддзеркаливши в марині.
Крики чайок скоро стихнуть, -
Бо черга вже помовчати в них...
Піднімаю крила віри, -
Вітер роздуває пір'я.
І я на твій берег крикну, -
Бо вже тепер - моя черга в крик!:

Pr.:
//Взустріч руку простягни мені!
Ось, рука простягнута моя!
І нехай ледь-ледь тремтить вона, -
Ти її прийми!
І відчуй душею в глибині,
Що не в силі мовити в словах, -
Побороти поможи мій страх, -
Зрозумій моїх
Тремтінь!...//

2) З гір приходить день в долину,
В морі зорі потьмяніли.
Ранок вже. І очевидно,
Чайкам настає вже кричати час.
В Піднебессі - крила віри, -
Вітер роздуває пір'я.
І дивлюсь на берег твій я, -
Адже тепер - мій мовчати час...

Pr.:
//Взустріч руку простягни мені!
Ось, рука простягнута моя!
І нехай ледь-ледь тремтить вона, -
Ти її прийми!
І відчуй душею в глибині,
Що не в силі мовити в словах, -
Побороти поможи мій страх, -
Зрозумій моїх
Тремтінь!...//

24.09.2012
автор мелодії та тексту - Братіслав Лібертус


переклад з російської: http://www.proza.ru/2012/11/06/2143
автор перекладу - Братіслав Лібертус
дата перекладу: 17.09.2013

стрічка рецензій:
http://www.proza.ru/2013/09/17/1716



Рецензии