Маленьке послання

     чи багато ви втрачали друзів?  Та ні, не тих,що у соцсітках,не тих,що з'являлися і били себе в груди, що ж ви є друг,а він вам буде брат... А я про тих,коли говорять душі коли усе один в один,і мрії, і думки,і дурощі й найпотаємніше. Коли весело вигравати і завжди прийнятно отримати поразку, бо поруч є Друг, з ким не боїтесь ні у вогонь,ні в воду. Коли і біль одна на двох і радість.  І най про вас весь світ щось думає своє,а ви все дружите, бо іншого не треба. Знайшовши увесь світ в одній людині і тихо розчиняєшся в ній.
 Я ще я знаю,що коли немає Друга...
     І ти і він є, а дружба десь розтріпалася в цьому ненадійному світі,а може просто за нею не доглянули вчасно... хоч і хочеться сподіватися, та мабуть уже нічого не змінити,бо не відстань,не статус, не гроші і не рідні впливають, а ми самі, зрада сподівань і віра в один одного...
     Не маєте друга- знайдіть, маєте- бережіть коло серця і не давайте згаснути вогню,хоч і будете вартовими, та буде тепло обом... І сміливіше... гордість відпаде як заговорить серце...


                29.11.2013


Рецензии
Знаєте, Лілю - мав такого друга. Спілкувалися, дружили, ділили горе і радість. Допомагав йому у всьому. У важкі для всіх часи він виявився менш пристосований до складнощів життя - я допомагав з роботою, возив з села харчі, бо моєму другу нічого було їсти. Звичайно, були й непорозуміння - в кого їх не буває.
На деякий час життя нас розлучило, але згодом знову зустрілися і я дуже радів з того. Але почав відчувати, що в нього не вистачає часу для мене. Цікаво, що під час випадкових зустрічей він поводився, як і раніше. Але в решті випадків відверто ігнорував мене. Я списував це на зайнятість, неуважність, намагався розворушити, але так і не достукався до нього.
Коли тебе ігнорують вперше - це дивує, втретє - бентежить.
Коли це сталося вдесяте - я витер його мобільний номер. Сумно...

Вадим Мусиенко   04.12.2013 00:54     Заявить о нарушении
та чи сумуєте за ним? я думаю варто покопатися в собі і просто зрозуміти навіщо Вам друг - ділитися інформацією, для вирішення особистих проблем, з якими не можете впоратися самостійно чи для того, що б рідку хвидини зустрічей згадувати минула і ніби перелітати на машині часу туди??
життя не стоїть на місті і я думаю Ви зустрічаєте багато нових людей, які можуть Вам допомогатаи, розрадити чи просто разом веселитися... але ще раз гарно подумайте, чи не пожалкуєте через десяток років, що стерли номер?
я теж стерла.. Але до сих пір знаю напам"ять))

Лиля Лялька   08.12.2013 09:33   Заявить о нарушении