Молiння про чашу

Міцнішають сили пекельні…
Душа Моя стогне і плаче.
Обгорнений сумом смертельним,
Я муки Голгофськії бачу.

Я знаю про підступ, про зраду.
Збуваються плани ворожі…
Лежу долилиць серед саду,
Від болю підвестись не можу.

Як солодко пахне і ніжно
Квітучеє зілля зім'яте…
О земле, спотворена, грішна,
Чи можу тебе не кохати!

О люди, що прагнете волі!
Заплутані ваші дороги!…
Де знайдете кращую долю,
Нещасні, утруджені, вбогі?

О друзі Мої, що години
Не взмозі були пильнувати,
Невже вас самітніх покину
І зможу за вас не страждати?!

Я іншого шляху не маю,
Інакше не можу, не хочу…
І чашу в покорі приймаю,
Хай воля збувається Отча!..



Для ілюстрації вікористана картина Пєрова "Христос у Гефсіманії"



Рецензии
Мариночко, щиро дякую за прекраснI слова, що йдуть з душi!

Я іншого шляху не маю,
Інакше не можу, не хочу…
І чашу в покорі приймаю,
Хай воля збувається Отча!..
З повагою, Лi

Лидия Мнацаканова   01.05.2021 21:24     Заявить о нарушении
Дякую, Ли! Рада, що Ви завітали на мою сторінку! Дуже приємно побачити знайоме ім'я.:)

Марина Беловол   04.05.2021 17:38   Заявить о нарушении
Взаимно, жду в гости земляков!..

Лидия Мнацаканова   04.05.2021 17:43   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 3 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.