Вибирай. Пiсня

ВИБИРАЙ
(текст пісні)

1)
Зірвати маску ладен,
Відкрити карти маю.
Поблікли в тіні фарби:
Тебе я зневажаю.

Боротися готовий
В бою не рівноправнім:
Бог бачить, що без болю
Не доведу я правди.

Без слів твоїх зрозумію:
Боятися нема що!

Pr.:
Вибирай, вибирай, -
Розсуди без бою!
Дай же шанс! Хочу я
Бути із тобою!


2)
Не друг мені навмисне,
Тепер ми ворогами.
Та знай: не будеш близько
Колись її коханим.

Затям, що я не зійду
З наміченого шляху.
Зриваюся з обриву,
Розбитися не страшно.

Без слів твоїх зрозумію:
Боятися нема що!

Pr.:
Вибирай, вибирай, -
Розсуди без бою!
Дай же шанс! Хочу я
Бути із тобою!


3)
В наших снах на землі -
Бути поруч маю!
Всі віддам я тобі,
І піснень присвяту!

Pr.:
Вибирай, вибирай, -
Розсуди без бою!
Дай же шанс! Хочу я
Бути із тобою!


---
Автор перекладу з російської на українську: Братіслав Лібертус
Дата перекладу: 11.05.2014

Автор тексту: невідомий (шукати)
Оригінальна назва пісні: "Выбирай"
Виконує пісню: Вітас (Витас / Vitas)
Посилання на текст: стрічка рецензій:
http://www.proza.ru/2014/05/11/1066


Рецензии
Приятно удивлена, Братис. Здорово. Перевод песни "Выбирай", которую исполняет Витас мне очень понравился.
Навіть я її собі проспівала подумки. Дуже цікаво... Молодець.

Елена Ковтонюк 11.05.2014 16:56

Братислав Либертус-Кармина   26.07.2014 22:47     Заявить о нарушении