Прокинутися хочу. Молитва

Юмал мінун...
Я так давно не молився.
Відчуваю спустошення... Вже третій день.
16, 17, 18, сьогодні вже 19-е... Значить, четвертий. Таке відчуття, ніби душу вийняв і поклав на поличку. І собі не залишив нічого... Залишилося тільки тіло: пусте, немов скафандр... Навіть думати не хочеться ні про що. Заповнюю свій день переглядом фільмів... А ще - намагаюся працювати. Але від учора відчуваю, що все випало з рук. Залишилося тільки покласти на руки голову, закрити очі, і заснути тихо...

Вчора прийшла думка, що я почуваюся так, ніби живу на землі останній день. А завтра засну навіки і не прокинуся вже... І так захотілося встигнути за цю добу зробити якнайбільше, так захотілося жити! Відчайдушно захотілося жити.

Вночі сьогодні нічого не снилося. Втім, довго не міг заснути, заснув лише під ранок. Прокинувся - а голова тяжка: не виспався... Хочу спати. Хочу спати...

Юмал... Розбуди мене. Розбуди мене. Розбуди мою душу, що заснула в моєму тілі так, ніби вона там відсутня. Розбуди її... Розштурхай якось, Ти знаєш, як. А зараз таки дійсно посплю, спробую подрімати, щоби відпочити.

Стомився.

Юмал мінун... Дай натхнення. Дай надію. Дай...

"На."

Кійтос...

Обійми мене... Бо ж хто іще...

19.03.2017, 11:22
Юмалан пойка, Лібертус


Рецензии