Балада про поховання Року

 "БАЛАДА ПРО ПОХОВАННЯ РОКУ"
(текст пісні)

1) Я ховаю минулий Рік:
Є окремий для них цвинтар.
Проводжаю, як друга єдиного, що
В мене був, а я - змарнував.
Був, а я - свій прогавив шанс.

2) Він був січень зі мною весь,
Цілий місяць зі мною був.
Де я був, про що думав, коли ми могли
Від життя мати насолоду?
Він пішов, я лишився тут.

3) Був і в лютий, і в березень.
Шість десятків минуло днів.
То спішив я кудись, то було навпаки:
Гаяв час на чекання мрій.
Навіть мріяти не умів.

4) Він був поруч дні квітня всі,
І показував за вікно.
Він був другом моїм, він був братом моїм,
Але ж я не збагнув того.
Надто пізно впізнав його.

5) Він і в травні, і в червні був.
Я ж дивився на серця дно.
Про кохання сказати комусь я хотів,
Та чомусь навпаки було.
Був так само самотньо.

6) Липень, серпень - був поруч він.
Так безглуздо минуло літо.
Ось і вересень першим дзвінком заздвенів,
А я - зовсім не там, де б хтів.
Я - з чужими мені людьми.

7) Він і в жовтень, і в листопад.
Другом був мені вірним Рік.
Продощили безглуздо осінні дні:
Ув обіймах моїх - мрій тінь.
Знову щастя із рук впустив.

8) Ось і грудень минув, і Рік
Помирає в очах моїх.
А я - напередодні його смерті
Втямив, як його не цінив.
Не кохав, і не жив як слід.

9) Я ховаю минулий Рік:
Є окремий цвинтар для них.
Проводжаю, як друга єдиного, що
В мене був, а я - не цінив.
Рік помер - я кусаю лікті....

27.12.2015, 16:21
Братіслав Лібертус Пісенник
www.change.org/u/bratislav_libertus

("Пори року", "Балади")

© Copyright: Братислав Либертус Новинки, 2015
Свидетельство о публикации №215122701246


Рецензии