Одягнений в обiйми

 #романс


"ОДЯГНЕНИЙ В ОБІЙМИ"
(текст пісні)

1. Нехай на вулиці зима, і ніч надворі.
Нам ні до чого справ нема, ми зараз двоє.
Як довго я тебе шукав, чекав на тебе;
Без тебе досі замерзав,
І все здавалося дарма,
Та лиш тепер життя почав, бо жити треба.
Колись без тебе замерзав,
І як зігрітися - не знав.
Нарешті, я життя почав, живу для тебе.

Refren:
Тепер - одягнений в твої обійми теплі:
Одежі, кращої за цю, мені не треба.
Вони мене тепліше шуби зігрівають:
Я їх ніколи ні на що не проміняю.
Бо це - щось більше, аніж просто рук обійми,
Це те, що розумом ніхто не зрозуміє.
Бо це на Янгола Святого схоже крила,
Що досі нас оберігав,
Що долі наші поєднав,
Кохання нам подарував, щоб серце гріло.

2. Я огортаю і тебе в свої обійми;
Та хай не руки, а моє кохання гріє.
Бо не в руках насправді річ, а тільки в серці:
Як жити добре на землі,
Коли кохання є в мені,
Бо тільки завдяки тобі - мені живеться.
Як добре, що тебе зустрів,
Ти моє Щастя на землі,
Хай Бог боронить, як беріг, благаю Небо.

Refren:
А я - одягнений в твої обійми теплі:
Одежі, кращої за цю, мені не треба.
Вони мене тепліше шуби зігрівають:
Я їх ніколи ні на що не проміняю.
Бо це - щось більше, аніж просто рук обійми,
Це те, що розумом ніхто не зрозуміє.
Бо це на Янгола Святого схоже крила,
Що досі нас оберігав,
Що долі наші поєднав,
Кохання нам подарував, щоб серце гріло.

Бо це на Янгола Святого схоже крила,
Що досі нас оберігав,
Що долі наші поєднав,
Кохання нам подарував, щоб серце гріло.

15.01.2016, 16:16
Братіслав Либертус Пісенник


© Copyright: Братислав Либертус Новинки, 2016
Свидетельство о публикации №216011501208


Рецензии
золото вищої проби

Лариса Прокопенко 19.01.2016 14:04

Братислав Либертус-Кармина   06.05.2017 10:33     Заявить о нарушении