Причини пiдвищення кислотностi у мене

Тепер про кислотність...

Читаю статті:

"Причинами надмірної вироблення соляної кислоти можуть бути наступні фактори:

• неправильне харчування;
(Однозначно так. Бо якщо в раціоні катастрофічно не вистачає вітамінів, то правильним таке харчування не назвати... Втім, що моється на увазі під "неправильним харчуванням", яке веде до підвищеної кислотності - тут неясно.)

• часті стресові ситуації, емоційне перенапруження;
(Стовідсотково так. Бо я у стресовій атмосфері виріс, і емоційне перенапруження перетворилося на мій характер... Хоча зовні я виглядаю спокійним.)

• різні операції;
(Ні.)

• шкідливі звички, такі як куріння і зловживання алкогольною продукцією;
(Ні.)

• прийом деяких медикаментів;
(Ні.)

• гелікобактерна інфекція;
(Що?)

• гормональна терапія;
(Ні.)

• підвищений вплив парасимпатичної нервової системи;
(Га?)

• наявність гастриноми.
(Можливо.)

* * *

Почитав про гелікобактер. Виявилося, що це звичайнісінький глист, який живе у шлунках майже усього світу. Бути носієм гелікобактера недобре, еле й не страшно, доки він не захворіє (наскільки я зрозумів)...

Пишуть:

"Як правило, під впливом гормональних порушень, різних травм і простудних захворювань, сильних стресів і інтоксикацій, довго сплячий хелікобактер активується, з'являються симптоми, і починається руйнівна органи ШКТ інфекція."

А я в дитинстві хворів на застуди дуже часто... Плюс стресова атмосфера у домі з дитинства. Результат - звичка стримувати емоції, контролювати їх, та симуляція спокою. От і виявлена причина моєї підвищеної кислотності: невміння знімати стрес самому собі (якраз те, чого зуміла добитися Дарина: зуміла зняти мені стрес, від чого я і відчув покращення стану здоров'я). І вже як результат моєї стриманості - одна з причин загущення крові та низького тиску. Як результат - інфаркт (у 2014-му)... І постійний передінфарктний стан принаймні протягом останніх чотирьох чи п'яти років... Хоча серцеві болі я відчував іще у підлітковому віці: десь після 15-ти років точно.

Випливає простий висновок: щоби понизити кислотність шлунку, треба навчитися знімати самому собі стрес. Тобто, по-справжньому розслаблятися... Саме так, як у мене вийшло з Дариною...

Легко сказати.

* * *

Про парасимпатичну нервову систему...

Почитаю іншим разом. Про неї щось пишуть у Вікіпедії, я відкрив, зрозумів, що це треба читати на свіжу голову, і закрив.

Зрозумів тільки просте:

Нервових систем буває два типи: центральна та периферійна. Парасимпатична відноситься до групи периферійних...

Більше нічого зі статті не зрозумів: у мозок не влізло.

16:13, 01.06.2017
Кар'яле Лібертус Свідок


Рецензии