Про кроворозрiджуючi препарати

   Вирішив сьогодні зранку почитати про кроворозріджуючі препарати. З учорашньої публікації витягнув три назви: "варфарин", "ксарелто", і "ксабан".

   Коли я читаю їнструкції до якихось препаратів - я завжди у першу чергу читаю склад та побічні дії. Усе інше мене цікавить (або зовсім не цікавить) у останню чергу.

* * *

   Відкриваю про Варфарин. Найперше, що кидається у вічі, це:

   "Термін дії посвідчення: з 21.05.2003 до 21.05.2008
Термін дії реєстраційного посвідчення закінчився."

   І я собі подумав: надворі 2017-й рік, термін дії посвідчення ліків закінчилося ще дев'ять років тому... Тобто, ці ліки уже знято з виробництва?... Цікаво-цікаво, що це за отрута така, яку навіть з виробництва зняли. Або, якщо не зняли, то випускають нелегально...

   Читаю далі:

   "склад: одна таблетка містить 1 мг, 3 мг, 5 мг варфарину натрію;
допоміжні речовини: лактоза, крохмаль кукурудзяний, крохмаль прежелатинизований, натрію крохмаль гліколят, магнію стеарат, барвники–Dispersed Blue 17488 Ansteads, Dispersed Pink 11150 Ansteads, заліза оксид жовтий, заліза оксид червоний."

   Слова "крохмаль", "крохмаль", "крохмаль" - якось не навели на асоціації з розрідженням крові... Крохмалити кров - це взагалі дивний спосіб її розрідити. Зазвичай з крохмалю варять кисіль... Але читаю далі:

   "Побічна дія. Кровотеча є основним ризиком при лікуванніварфарином. Якщо під час лікування проводиться оптимальний контроль, кровотечі спостерігаються рідко. Виникнення шлунково-кишкової кровотечі при проведенніпротизсідного лікування, особливо, якщо протромбі новий час знаходиться в терапевтичному діапазоні, може вказувати на наявність прихованого ушкодження, провокуючого кровотечу, яке потребує подальшого обстеження. Повідомляється, щоінші небажані ефекти варфарину включали агранулоцит оз, лейкопенію, діарею, подразнення шлунково-кишкового тракту, синдром " пурпурних стоп"(болючі, голубувато-пурпурні стопи), гіпер чутливість, шкірні висипання, жовтяниця і порушення функції печінки,..."

   Після слів "порушення функції печінки" я подумав: "Е, ні! Печінка мені ще згодиться." Тому читати далі вже не став. Зрозумів, що варфарин мені не підходить категорично.

* * *

   Ксарелто.

   Тут я одразу перейшов до переліку побічних дій:

   "Порушення з боку кровоносної та лімфатичної систем - Анемія (включаючи відповідні лабораторні параметри), Тромбоцитемія (включаючи збільшення кількості тромбоцитів A)
   Порушення з боку імунної системи - Алергічна реакція, алергічний дерматит
   Розлади з боку нервової системи - Запаморочення, головний біль, Мозкові та внутрішньочерепні крововиливи, синкопальний стан
   Порушення з боку органів зору - Очний крововилив (включаючи крововилив у кон’юнктиву)
   Серцеві порушення - Тахікардія..."

   Після слова "тахікардія" я читати далі не став, подумавши: "Ну, тахікардія у мене і без них є..."

   Стало зрозуміло, що і Ксарелто мені не підходить.

* * *

   Ксабан.

   Замість слова "ксабан" пошуковик уперто викидав мені слово "кабан". Я плюнув, і закрив вкладку. На тому мої пошуки кроворозріджуючих препаратів і закінчилися.

* * *

   Ціни.

   Я подумав: шавлія та васильки - це, по суті, бур'ян, який можна нарвати у полі безкоштовно. А головне - від них жодних побічних дій. Дешево і безпечно. Чому їх не пропонують для лікування серцевої недостатності?..

   Цікаво, а скільки коштує те гімно, яке б'є по печінці та посилює тахікардію?

   Відкриваю вкладку "ціни".

   Ксарелто. Ціни в Одесі (тобто, у гривнях): найменша ціна - 569 грн. ("Ні***сє!" - подумав я... "Це значить, у російських рублях (помножити на 4) буде більше 2500... Ні***сє!..."). Але й це не межа. Бо це стільки коштує "Ксарелто 10 мг №10". А "Ксарелто 15 мг №42" коштує 2373.50. Йо! Дві тисячі триста сімдесят три гривні, і ще, бля, п'ятдесят копійок. От, без п'ятидесяти копійок вони би, суки, вдавилися.

   М-да-а-а.... Тепер мені ясно, чому шавлію та васильки нікому не виписують при серцевих хворобах. Ще б пак!... Дві тисячі триста йобїхмати сімдесят три гривні, і ще бля до купи п'ятдесят копійок. Щоб їх вдавило...

   Аналоги:

   Ривароксабан. Або Апіксабан.
   "таблетки, по 2,5 мг №20 (10х2) - 917.42";
   "таблетки, по 5 мг №60 (10х6) - 1820.68".
   Нормально! За 917 грн, або за 1820 грн. І ще бля 42 копійки! Або 68 копійок. Щоб їх вдавило, за ті 2 копійки, і за ті 8 копійок...

   Ціна на Варфарин мене порадувала: усього лише 97 грн, в інших аптеках Одеси до 117 грн. Ну, прямо ласточка! Проти Ксарелто та Ривароксабана - майже задарма.

   Але хай вони йдуть у сраку. Мене значно більше влаштує ціна на шавлію та на базилік: пішов у поле та нарвав (чи накосив) хоч цілий грузовик. Можеш у суп додавати скільки влізе, можеш у чай з горою, можеш рубати на салат, а можеш так їсти, у вигляді сіна.

07:14, 01.06.2017
Братіслав Лібертус Свідок   

 


Рецензии