Пъю воду та слiдкую за тиском. День 8-й

П'ю воду щодень, і слідкую тепер за тиском:
Позавчора було 110/70
Вчора 90/70
Сьогодні 105/75.

Як я й писав раніше, показники систолічного тиску у мене, як і зазвичай, варіюють між 110 та 90.

А от показники діастолічного тиску мене трохи тепер дивують, бо раніше вони варіювали між 65 і 55, а тепер уже показує 70-75. Для мене це незвичний показник.

Але, враховуючи те, що показники кров'яного тиску у нормальної людини зазвичай 120/80, то я так розумію, що маю радіти з того, що діастолічний тиск у мене нарешті наблизився до норми.

Але, судячи з мого самопочуття, цього не скажеш: бо почуваюся як і раніше слабким, сонливим, багато сплю, мало їм, і досить часто на протязі дня п'ю воду. Зараз я за добу випиваю приблизно дві літри води. Відчуваю, що цього замало, але треба трохи часу, щоби виробити у собі звичку випивати більше.

Кашель уже не хвилює, це радує. Але це поки що єдине, що радує. Бо почуваюся дуже слабким.

Написав цю замітку, та вже втомився: потребую відпочити.

08:35, 09.06.2017
Лібертус Свідок


Рецензии