Пъю воду та слiдкую за тиском. День 15-й

Продовжую пити воду, та слідкувати за тиском.

Позавчора було 110/75
Сьогодні тиск 100/70

Коротше кажучи, нічого не міняється:
Систолічний тиск уперто не підіймається вище показника 110.
Діастолічний не підіймається вище показника 75.

Передчуваю, що завтра буде ще нижчим. Бо відчуваю, що мені вже обридло трохи хлестати воду, мені від неї вже ледь не нудить: вчора випив усього лише літри півтори, а може й менше. Сьогодні ще менше. У мене немає звички хлестати воду, я не відчуваю жагу, мене не палить. Мене вже нудить від неї. Я її заштовхую в себе, а вона не пхається. Чи то вода недобра, чи то зі мною щось не так. Але мене не палить, і звичка хлестати воду не виробляється, а навпаки, відштовхується. Боже, допоможи мені протриматися хоча б ще тиждень. Тоді організм перетне кордон у 21 день.

Учора та сьогодні у мене знову був кашель. Не цілий день, але був. Я пив воду, і кашель переставав.

Апетиту досі нема. П'ю воду, і коли відчуваю, що нудить, то здогадуюся, що нудить через те, що шлунок пустий. Тоді беру і щось їм, щоби не нудило від води. А так би і не їв: забуваю про їжу зовсім. Дивно те, що я не худну, хоча мало їм вже стільки часу. Раніше мені вдавалося легко зкинути вагу. Раніше... коли то було? Коли я ще ходив, та активно качав м'язи?... То було 10 років тому. Боже, вже 10 років минуло від дня травми. Десять років і один місяць. Просвистіли, немов одна мить. Я набрав лишніх 5 чи 7 кіло, і вони мені заважають. Я до них досі не можу звикнути. А качати м'язи мені не можна, бо паралізує, знаємо. Боже, бідна Людмила: вона набрала 25 лишніх кілограмів. Навіть уявити собі не можу, настільки їй тяжко з цими лишніми кілограмами. Тому зітхну та замовкну про свої лишні 7 кіло. Просто дійсно, не можу звикнути до цього тіла, мені у ньому дискомфортно. Треба буде колись зайнятися цим питанням впритул, та повернути собі свою комфортну вагу. Зараз поки що не до екстриму: треба думати про серце, як повернути здоров'я йому. А потім уже займуся своєю вагою.

Слабкість та сонливість і досі тримаються. Навіть якби серце було здоровим, то мені фізично не вистачило би сил качати м'язи. А слабкість через те, що не вистачає кисню у крові... Бо серцева недостатність. Замкнений круг.

Боже. Допоможи мені з нього вирватися.

Так, знаю, знаю: ще авітаміноз та анемія. Чи анемія через авітаміноз... І ше серцеві трави Алекс досі не привіз, тому базилік та що там ще - не приймаю. Тільки п'ю воду. Оце і усе лікування. Але вода слабко допомагає: вона лише усуває кашель, і не більше того. Більше ніякого ефекту я від неї не відчуваю.

На цьому поки що все.

16.06.2017, 21:26
Братіслав Лібертус Свідок


Рецензии