Я на правильному шляху

   "Віра, що зрушує гори. Я на правильному шляху!" - зрозумів я, коли переглянув щойно фільм "Мажор инвалид" (2017).

   Я маю план у голові. Чекаю лише, коли отримаю гроші: свою пенсію. Цей план прийшов мені десь тиждень тому: купити прямий к*****кий номер, від І****т******у. Точніше, це було 25-го числа минулого місяця: я зберіг собі копію розмови. І заодно при підписанні контракту поповнити рахунок принаймні на півроку уперед. Також купити і прямий номер Х*****а. Я проконсультувався вже з онлайн-консультантом, і вияснив, що це можливо: укласти контракт за допомогою пошти та кур'єрської доставки. Залишилося тільки дочекатися, коли прийдуть гроші... На це підуть дві мої пенсії: щоби підімкнутися та оплатити зв'язок на півроку уперед.

   А далі я "сяду" на телефон. І вже знаю, куди дзвонитиму... Дай Боже! Сил, наснаги, здоров'я, та дужого сигналу. Я переможу. Я доведу. Амінь.

15:10, 04.07.2017
Братіслав Лібертус Свідок


Рецензии