Я крокую вперед, до своеi мрii. З Вовою зi Львова

   Віра, що зрушує гори.

   Сьогодні у мене вихідний: день відпочинку, коли я просто слухаю музику, яка мене надихає. Сьогодні мене надихає Вова зі Львова. Ці пісні можна слухати безкінечно:


VovaZiLvova - Все Буде Файно (Everything gonna b alright): http://youtu.be/k2A3V_axGSs

VovaZiL'vova - Вова зі Львова http://youtu.be/DsGjiIGqHMk

VovaZiLvova - Peace Tato http://youtu.be/wAc1w_rWkuU

VovaZiLvova - Я не напрягаюсь http://youtu.be/ic-wBRUPWw8

Роллікс ft. VovaZiLvova - Доки є Сили https://youtu.be/WRa4DcTdBm0

Львів Стоїть Борислав Сміється - Життя Прекрасне https://youtu.be/7vqIBs17Pu0


   Звісно, я слухаю усе, що у Вови зі Львова є на сторінці, і усе мені подобається, і усе надихає, - але саме ці пісні я для себе виділяю по-особливому.

* * *
Я не напрягаюсь

Я так люблю не напрягатись, коли мені усе до сраки
Роблю свою справу, хай далі гавкають собаки
Караван іде вперед, мене влаштовує маршрут
Я не намагаюся відразу бути там і тут
Я насолоджуюсь тим місцем, де перебуваю
Я знаю, якщо мене щось не задовольняє
Я не б’ю верблюдів, не сварюся з тими, хто ними керує
Кожен з них так, як і я просто подорожує
Ніхто не винен в тому, що погана погода чи складна дорога
Чи ніби Бог надто строгий,
Питання не у чиїйсь вині, поганого просто немає
Коли за всім уважно спостерігаєш
Помічаєш, що сьогодні й завтра одні й ті самі речі
По-інакшому відображають плин життєвих течій
Сьогодні це добре, завтра це погано
Сьогодні не хочеш це їсти, завтра для тебе це як з неба манна

Приспів:
Я не напрягаюсь, я не нервуюсь,
Я насолоджуюсь, я тусуюсь
Я маю те, що люблю, бо люблю все, що маю
Усіх перепрошую і пробачаю (весь куплет – 2)

Так багато тих, хто хоче дізнатись, що буде далі
Аби знати наперед, які сьогодні вдягнути сандалі
Хочуть на старті знати, як фінішують на ралі,
Щоб зрозуміти, треба сильніше тиснути педалі
Так мало віри у свої сили і Божу ласку
Скептики не знають, що життя може бути як казка
Так багато тих, хто заплутався у власних масках
Замість впевненності в перемозі, бояться поразки
Так багато песимістів дефіс пропагандистів
Їх наміри не щирі, їх погляди не чисті
Я співчуваю їм і я за них молюсь
Та я продовжую свій шлях, вперед рухаюсь, вперед дивлюсь
Я не боюсь або принаймні не боятись вчусь
І я клянусь, я буду там, де хочу, я проб’юсь
Так, я веселюсь, я щасливий, я радію
Я назад не повернусь, бо я крокую до мрії

Приспів
Я не напрягаюсь, я не нервуюсь,
Я насолоджуюсь, я тусуюсь
Я маю те, що люблю, бо люблю все, що маю
Усіх перепрошую і пробачаю (весь куплет – 2)

Мене збивають з пантелику і до якихось бздурів агітують
Я себе на краще налаштовую, а мене провокують
Кайфую від процесу, а мене хочуть переконати,
Що варто не на це увагу звертати
А на результати: п’яте, десяте,
Стільки порожніх слів, розмов порожніх так багато,
Радять, консультують, підганяють, кіпішують, нав’язують
Такі думки, що навіть на них не працюють
Бояться всіх і всього: себе, людей і Бога
В них всюди небезпека, ризик, загроза, тривога
Хочуть і мене налякати, питається: якого?
Вам мало свого чи у вас нема нічого святого?
Я обираю не боятися, а знати
Я обираю не говорити, а працювати
Я обираю не плакати, а висновки робити,
Я обираю себе, усіх і все любити

Приспів
Я не напрягаюсь, я не нервуюсь,
Я насолоджуюсь, я тусуюсь
Я маю те, що люблю, бо люблю все, що маю
Усіх перепрошую і пробачаю (весь куплет – 2)


* * *
Peace Tato

У мене телевізор мертвий, зате безмежний Інтернет.
І сам я мудрий, але впертий, тому що маю кулемет.
Якось я захотів співати, бо замахав речитатив,
Але мені і так peace tato, а вам, а вам як цей мотив?

У мене адекватний тато і в душі мешкає мир,
Тому тепер я не боюся з пліснявою жерти сир.
Тепер я взагалі нічого не боюся,
Ну на крайняк від страху обісцуся, але не всруся.
Я посміхнуся, бо моя принцеса рятує мене від стресу,
За неї я дав би по яйцях навіть Геркулесу,
Не кажу про кашу, для каші я маю масло,
Для дибілів я маю слоган, ну, а для вас я маю гасло.

Приспів:
Коли ти злий на тата й хочеш тата замахати,
То ти просто повторюй: peace tato, peace tato!
Коли у тебе все файно, життя неначе свято,
То прокричи бадьоро: peace tato, peace tato!
На чужині засумуєш, згадаєш рідну хату,
Помолися тихенько, peace tato, peace tato!
Якщо ти хочеш багатєнна грошей заробляти,
То промовляй як мантру: peace tato, peace tato!

Знаю про силу думки, тому кажу це peace tato,
Це як афірмація, брате, ну, до чого тут мати?
Мамі звичайно кровець, це вона мені дала книжок
Тих, що мозку роблять свіжо, а не тих, від яких хижо.
Робити CD з дибілами перестав – мудрішим став,
Граю тепер лиш кохану, витривалий як удав,
Про карму подбав – благодійних концертів багато,
А там і корпоративи і значить це peace tato!

Приспів
Коли ти злий на тата й хочеш тата замахати,
То ти просто повторюй: peace tato, peace tato!
Коли у тебе все файно, життя неначе свято,
То прокричи бадьоро: peace tato, peace tato!
На чужині засумуєш, згадаєш рідну хату,
Помолися тихенько, peace tato, peace tato!
Якщо ти хочеш багатєнна грошей заробляти,
То промовляй як мантру: peace tato, peace tato!

Думка – сука матеріальна та бере не валюту,
Її годують словами про щастя, бо її отрута –
Це слова про скруту, навколо й так купа бруду,
Тому перетворюю у нетто все, що було брутто.
І я в це вірю, як у мене вірять мама й тато,
Дякую за те, що навчили мене читати,
Вчора думка про те, що все буде файно, лиш була зачата,
А сьогодні кожному, хто в це повірив, peace tato!

Приспів
Коли ти злий на тата й хочеш тата замахати,
То ти просто повторюй: peace tato, peace tato!
Коли у тебе все файно, життя неначе свято,
То прокричи бадьоро: peace tato, peace tato!
На чужині засумуєш, згадаєш рідну хату,
Помолися тихенько, peace tato, peace tato!
Якщо ти хочеш багатєнна грошей заробляти,
То промовляй як мантру: peace tato, peace tato!


* * *
Вова зі Львова

Перед мікрофоном стоїть Вова зі Львова,
І зараз в нашому етері українська мова!
Хто на неї жене, на мелодійну й гонорову,
Той для мене по-любому свиня або корова!
Так, ну менше з тим, скажу про свій стиль 2 слова:
Якшо ти не глухий, то чуєш, ця пісня не попсова
Не рок, не хаус, не хеві-метал, не боса-нова,
Це Галицько-Волинський RAP – тема драйвова!
Трохи про себе: як в Шевченка – карі очі, чорні брови,
Як Shaggy в Boombastic, я Mista Lova-Lova.
Ось така серйозно-несерйозна виходить розмова,
Надіюсь вас не сильно грузить, моя промова.
Бо я!..

Приспів:
Вова зі Львова
Вова зі Львова
Вова зі Львова, Вова зі Львова
Вова зі Львова, Вова зі Львова

Коли тобі здалось, що я тут опинився випадково,
Мушу зауважити, ця думка помилкова,
Я тут надовго, і ця оказія, багаторазова,
Тож приготуйтесь до нової ери, шановні панове!
Ось тільки шкода що відсутня конкуренція здорова,
Бо Неон, С.К.А.Й, Крихітка Каша Сальцова...
Це звичайно круто, але з хіп-хопом хреново,
Бо хто крім мене прокачає будь-яку міську діброву?
Я ходив по конторах, і всюди чув відмови,
Мені казали не лізь в шоу-біз, бо наламаєш дрова!
Та наперекір усім я тут, і чуюсь кайфово,
Бо зміг перетворити хобі у справу прибуткову,
Індустрія готова, влітку і в пору зимову,
Можем ковбаситись всі під файну музичку нову!
А всіх хто заздрить, навіть якщо в них шия волова,
Жаба дусити буде відразу, а не поступово!
Бо я є!..

Приспів
Вова зі Львова
Вова зі Львова
Вова зі Львова, Вова зі Львова
Вова зі Львова, Вова зі Львова

Для тих хто реп не любить, моя музика, як каша перлова,
Де слова й думки гострі, як приправа часникова!
Та для всіх, хто шарить, це – галяретка трускавкова!
А щоб смачніше було, тут ще й морозиво вершкове.
На мій концерт маєш піти, як в церкву на Покрова.
А перед візитом, зі звітом у інспекцію податкову,
Маєш купити мій альбом, по-любому, обов’язково,
Він для тебе буде неначе на щастя підкова,
Бо в ньому слова не дурні, в ньому музичка фірмова,
Енергія позитивна, вібрація суперова!
Давай двадцятку, ось квитанція розрахункова
А на диску галицько-волинська історія хіп-хопова!

Приспів
Вова зі Львова
Вова зі Львова
Вова зі Львова, Вова зі Львова
Вова зі Львова, Вова зі Львова


* * *
Все буде файно

Часом так буває, що ти реально вигрібаєш,
За що вхопитись не знаєш, тупо свій час витрачаєш,
Кілька справ на день маєш, які залагодити треба,
Бо від цього залежить твоє місце під сонячним небом.
Кілька окремих керунків, вектори у різні боки,
Часом, за жодним з них ти не встигаєш нітрохи.
З цим небагато мороки, просто треба зібратись,
Але, як завше тобі в напряг, і ти продовжуєш лінуватись.
Думаєш: "От холєра, життя таке несправедливе,
Чому це сталось зі мною?.. Як таке взагалі можливо?.."
Інші думки, які позитивних результатів не приносять,
А навпаки, лиш далі тебе від твоєї мети відносять.
І замість того, щоб попуститись – всіх і все матюкаєш,
Замість того, щоб розслабитись – себе і все напрягаєш.
Щоразу забуваєш, що не варто надто перейматись,
Все станеться так, як воно має статись!

Приспів:
Все буде файно, інакше не може бути,
Запам’ятай це, і постарайся не забути!

Мама весь-час повторює:
"Все, що робиться – робиться на краще!"
Знаю, повірити в цю істину у сто разів важче,
Коли у тебе все хреново, і здається знову і знову,
Що всі твої неприємності – невипадкові.
Кажуть, коли здається – треба хреститись,
Чьотки перебирати, мантри читати, або просто молитись,
Твоє віросповідання тут жодного значення не має,
Треба робити щось таке, що тебе по-доброму попускає,
Заспокоює, врівноважує і тримає,
Від хибних, передчасних висновків утримує і оберігає.
І в цьому весь прікол – вірити в краще, коли все погано,
У найскладнішій ситуації пам’ятати слова мами,
Коли у серці знання того, що все буде так, як має бути,
На негативне можна забити, про неприємне забути.
Покластись на Вищу Силу і самому не здаватись,
Робити все правильно і ні в чому не сумніватись!

Приспів
Все буде файно, інакше не може бути,
Запам’ятай це, і постарайся не забути!

Все буде файно, бо інакше не може бути,
Згори все видно краще, хоч Божих намірів збагнути,
Нам не вдасться ніколи, там на горі свої пріколи,
А в нас тут свій театр, і в нас акторів – свої ролі.
Якщо грати за Станіславським, треба вірити в наступне:
Природньо бути добрим, неприродньо – бути підступним.
У тебе є безсмертна душа, а значить ти частинка Бога,
І під Його пильним поглядом, проходиш свою дорогу.
Тому, коли щось не виходить, коли щось не вдається,
Це значить, той хто зверху впевнений, а не йому здається,
Що так буде краще і для тебе і для всього світу,
Ти мусиш вірити в це, як вірять батькам маленькі діти.
Бо ти є Божа дитина, і все хороше є для тебе можливим,
Ти заслуговуєш на все найкраще, і це є дуже важливо.
Немає значення скільки тобі доведеться прикласти зусиль,
З Божою поміччю ти досягнеш будь-яку свою ціль!

Приспів
Все буде файно, інакше не може бути,
Запам’ятай це, і постарайся не забути!


* * *
Доки є Сили (Сумна історія життя)

Мені важко говорити про те, чого не знаю, складно описати те, чого не відчуваю.
Легше загубитись і стати непомітним, залишивши тіло, розчинитись у повітрі.
Минулих часів не повернути, хоча з пам’яті важко іноді стерти
Давно знайому незникаючу смуту, що досі тебе розчавлює вперто.
Дістало все своєю дебелістю, всі зловживають своєю совістю.
Важко відрізнити друга від ворога, як зелене дерево від сірого стовбура.
Багато що приходить, багато змінюється, але людські чесноти завжди залишаються в нас,
І напевне прийде той час, коли не буде важко, як зараз.

Доки є сили ми прагнемо,
Доки є віра ми живем,
Доки є правда можливі зміни
в сумній історії нашого життя.

Надто боляче губити нездійснену мрію, ховати слова, не сказані вчасно,
Від розпачу, гніву я скаженію, оскільки втрачаю надію і гасну.
Виходить, немає віри в себе, життя кидає нас на призволяще,
Але ніколи не зникне потреба усе довкола змінити на краще.
Доводиться впасти і потім підвестись, придбавши подряпин від життя на згадку,
Позбутись амбіцій і власне заректись поламану мрію будувати спочатку.
Буває смута знебарвлює дні та іноді треба її відчути,
Очам непомітні стають кольори, хоча буде можливість і їх повернути.

Доки є сили ми прагнемо,
Доки є віра ми живем,
Доки є правда можливі зміни
в сумній історії нашого життя.

Доки є правда життя сповнене сенсу, а кожна хвилина стає варта уваги
Правда буває гостріша за лезо, вона на брехні лишає смуги криваві.
Останнім часом її важко впізнати з-поміж великої кількості істин.
Правду треба благати не спати, плекаючи думку, що вона буде чистою.
І знов жура потрапила у кров, прямує до серця перетворює на мерця,
Тисне, благаю дайте більше кисню бо справу свою доведе до кінця.
Я не хочу, бачу, жура з’їдає неначе, але я не плачу,
Бо ще маю сили не втрачати віри в сумній історії нашого життя.

Доки є сили ми прагнемо,
Доки є віра ми живем,
Доки є правда можливі зміни
в сумній історії нашого життя.
В сумній історії нашого життя...
В сумній історії нашого...
Доки є сили ми прагнемо,
Доки є віра ми живем,
Доки є правда можливі зміни
в сумній історії нашого життя.


* * *
Життя Прекрасне

Приспів:

Не вір всім тим, хто каже не зможеш.
Не бійся тих, хто страшно кричить.
Ти будеш там, де бути захочеш.
Хай лиш в тобі, іскра горить.

Життя прекрасне, так! Зроби його ще кращим.
Не будь ледащо, ні! Не будь таким нізащо.
Не обирай що краще, не питай що гірше.
Не оминай що важче і не ведись на ліпше.

Ти сам обрав цей шлях, сам написав сценарій.
Подобається – грай, не подобається – звалюй.
Нікому не пояснюй, ніколи не жалійся.
Навіть якщо ти просто Вася – нікого не бійся.

Бо ти ніколи не просто і ніколи не сам.
Не довіряй питання зросту попутним вітрам.
Використовуй сльози, аби зайвий раз вмитись.
Живи таким життям, щоб живучи життю учитись.

Їсти, кохати і молитись – в цьому стільки є.
Не ускладнюй те, що просто. Не діли твоє – моє.
Люби хороше, люби погане, чуже й своє.
Роби що можеш з тим, що маєш там, де ти є.

Приспів:

Не вір всім тим, хто каже не зможеш.
Не бійся тих, хто страшно кричить.
Ти будеш там, де бути захочеш.
Хай лиш в тобі, іскра горить.

Життя жахливе? – Ні. Та інколи ми так живемо,
Мов наша віра, надія й любов порізали вени.
Ревнощів сцени та інші непотрібні речі,
Небо зі свинцю самі собі валим не плечі.

А потім плачем й сльози ці нас печуть.
Ці сльози ріками течуть, а не по чуть-чуть.
Забудь, нічого з цього твоїх сліз не варте.
Ні прогнози, ні погрози, навіть долі жарту.

Жертви, впертий, вперто терти.
Бачу ціль, не бачу перепону, за що можна вмерти.
Вмертий такий, як був, народився наново,
І так щодня, так щомиті, так знову і знову.

І став ближче до Бога, ближче до себе самого,
Ближче до Того, ближче за кого немає нікого.
Вітаю, ти повернувся додому.
Благословення, любов і мир Господару цьому.

Дякую за силу, щоб змінити те, що я можу змінити.
Дякую за терпіння, аби прийняти те, чого змінити неможливо.
Дякую за мудрість, щоб відрізнити одне від іншого.
Дякую за те, що я єсмь.
Дякую.
Дякую.

Приспів:

Не вір всім тим, хто каже не зможеш.
Не бійся тих, хто страшно кричить.
Ти будеш там, де бути захочеш.
Хай лиш в тобі, іскра горить.

* * *

   Його слова мене надихають.

16:30, 08.07.2017
Братіслав Лібертус Свідок


Рецензии