Хiромантiя моеi долонi. Я та Дана

   Віра, що зрушує гори.


   Сьогодні Даночка познайомила мене з сусідкою по палаті, її звуть Таня. Таня виявилася практичним йогом та хіромантом. І ось, ми з Даночкою обсіли Таню, щоби вона нам розказала про нас по нашій долоні, - водночас показуючи також і свою долоню, для порівняння, щоби ми бачили, наскільки ми є усі різними.

   Спершу сіла до Тані Даночка, зі словами:

   - Ой, я боюся, зараз мені як розкажуть, я буду хвилюватися.

   Таня почала розказувати і показувати... Слухаючи її, я поглядав на долоню Дани та на свою, порівнюючи для себе. Таня дуже багато пізнавального для мене розказала про характер Даночки, - хоча, в принципі, ці самі риси я і так вгадував у її характері і раніше... Якщо брати загалом, то за характером Даночка імпульсивна та неорганізована, трохи ледача, через що і не досягне ніяких особливих успіхів. Вона дуже творча натура: творчість супроводжує її усе життя... (І тільки тут я взнав, що Даночка, виявляється, вчилася у музичній школі, та вміє грати на гітарі, і частенько буває на музичних вечорницях. Хм... Я був вражений, чесно кажучи, такими відомостями про Дану. Приємно здивований, скажімо так). Але зогляду того, що музикою вона не займається серйозно, а лише балується музикою, то звісно, ніякої кар'єри вона не побудує. Але зате її сильною стороною характеру є її позитивність, тому вона завжди житиме достатньо добре, і навіть кілька разів встигне вийти заміж.

   Коли Таня підсунулася до мене, щоби подивитися мою долоню, - я вже передчував, що про мене вона розкаже зовсім інше... Так і виявилося.

   Найперше, що її вразило - це те, наскільки сильно в мене виражена сексуальність: що у сексі я прямо неперевершений, кращого коханця ніж я прямо не знайти. І для порівняння показала свою долоню та долоню Дани: в них обох бугор Венери виявився настільки плаский, що Таня на нього просто не звернула увагу, коли дивилася долоню Дани. А в мене вона звернула на нього увагу майже одразу, тому що подібне їй дуже рідко доводилося бачити за усю свою практику.

   (В принципі, я і сам знаю, що у сексі вартую багато, бо у мене дуже сильно розвинена інтуїція, завдяки якій я дуже добре відчуваю тіло партнерки чи партнера; а вкупі з високим володінням психології, вмію зробити приємно не тільки фізично, але й психологічно, - і звісно, це надовго запам'ятовується тому, кому пощастило потрапити в мою постіль... До сексу я відношуся з душею, як до свого роду мистецтва, тому моральний оргазм забезпечено обом.)

   Також Таня сказала, що дитинство у мене було дуже-дуже тяжким, аж до 20-ти років, потім у мене сталася якась подія, яка перерізала мою долю на До та Після, після чого жити стало з одного боку легше, а з іншого - доля ніби стерлася...

   (Звісно, це означало травму хребта, та багаторазові паралічі, завдяки яким у моєму житті майже не відбувалося ніяких подій.)

   Але скоро-скоро, ось-ось, у моїй долі станеться ще одна подія, яка змінить моє життя кардинально, просто переверне з ніг на голову... І це буде великий успіх (вона показала на яскраво виражений бугор Успіху, і Даночка з цікавістю порівняла зі своєю долонею, де у тому місці не виявилося ніякого бугра, а гладенька долоня, і прокоментувала: "Ого! Та тут уся долоня в буграх, а у мене такого нема"). Таня продовжила тим часом:

   "Але... у тебе не буде повного морального задоволення від того успіху, не дивлячись на те, що він буде великим. Тобі треба змінити своє відношення до подарунку долі, який станеться тоді, і треба змінити своє відношення до грошей, ставитися до них більш серйозно, і тоді з грошима ти теж подружишся, а інакше вони будуть дуже близько, але пройдуть мимо.

   Характер у тебе прямолінійний, твердий: ти з тих, що говорять саме те, що думають: ти поганенький дипломат, і можеш поводитися з людьми грубо, але щиро. Хоча ти добрий психолог та глибокий аналітик. Ось, лінія Розуму говорить про те, що ти дуже любиш усе аналізувати, продумувати наперед кожен свій крок, на кілька кроків уперед, і тому добряче подумаєш перш ніж щось зробити. В характері у тебе присутня надійність, і лінія Розуму у тебе йде прямо, не звертаючи нікуди, до самого кінця: це говорить про те, що ти не зрадиш собі до самого кінця життя, а залишишся непохитним у своїх принципах, і прямо йтимеш до своєї мети.

   Житимеш ти довго, дуже-дуже довго: ось, поглянь, лінія Життя у тебе йде аж-аж до самого зап'ястя: це говорить про те, що ти будеш довгожителем. Зі здоров'ям у тебе зараз справи кепські, але ти через деякий час видужаєш. Ось поглянь: зараз ти знаходишся на відрізку лінії, яка виражена дуже в'яло, часто переривається, але ти все-таки переживеш цей період, здоров'я у тебе налагодиться. Деякий час - кілька десятилітть - зі здоров'ям у тебе буде добре, потім знов захворієш, і хворітимеш довго, до самого кінця життя вже, але хворітимеш не сильно, а так собі, терпимо. А зараз у тебе якраз критичний період, тобі треба його пережити. Але ти одужаєш, причому досить різко. Мабуть, у твоєму житті станеться якесь Диво.

   Лінія Талану у тебе виражена дуже яскраво, але вона коротка. Тобто, твій талан проявиться тільки на дуже короткий період життя, і більше не повториться.

   Лінія Долі в тебе ділиться на три етапи: почалося твоє життя кепсько, зараз у тебе більш-менш благополучний період, хоча і не насичений подіями, і ось-ось почнеться третій етап життя, причому почнеться раптово, різко, і буде благополучним аж до самої смерті.

   Лінія Серця говорить про те, що у тебе усе життя було і буде багато любовних пригод, будеш часто закохуватися: твоє серце завжди відкрите для кохання, тому самотність тобі не загрожує, але й розпусти я теж не бачу, а це значить, що твоя неперебірливість має певну міру.

   Форма твоїх пальців говорить про те, що ти не цураєшся ніякої роботи. Але великий палець говорить про те, що тобі не вистачає сили волі." - закінчила Таня.

   - То мені відрощувати великий палець? - усміхнувся я.

   - Так, - усміхнулася вона у відповідь, зрозумівши жарт.

   - Буду старатися! - посміхнувся я ще ширше.

14:40, 16.07.2017
Братіслав Лібертус Свідок


Рецензии