Iсторiя Йосипа, та моя iсторiя. Паралель

   Віра, що зрушує гори


   Сьогодні раптом мені пригадалася історія Йосипа. Про те, як Бог одного разу через сон сказав Йому, що поставить його над своїми старшими братами, і вони поклоняться йому, разом з батьком та матір'ю...

   За це його старші брати зненавідили його, і спершу навіть хотіли вбити його, але врешті продали у рабство єгиптянам. Він був у рабстві багато років, кілька десятиліть... І за цей час навіть кілька років просидів у підземеллі, не бачучи світла. Здавалося, що Бог збрехав... Але там вийшло так, що цар взнав про те, що Йосип письменний та вміє розгадувати сни. І врешті-решт зробив його своєю правою рукою, і дав йому нове ім'я: Цофнат-Панеах. Так Йосип з раба перетворився на другу людину у Єгипті.

   По деякому часі на землі почалася засуха. Йосип знав про це заздалегідь, і підготувався до голодомору. Тоді з усіх боків землі люди потягнулися у Єгипет за хлібом. В тому числі і брати Йосипа. Вони не впізнали його у вельможі, і поклонилися йому...

   А почалася історія Йосипа з того, що його батько Яків оженився на двох сестрах: На Лії та Рахіль. Яків кохав Рахіль, і від самого початку хотів оженитися саме на ній, але його примусили узяти і Лію також, бо вона була старша. А потім виявилося, що Рахіль безплідна... А Лія між тим народила вже чотирьох синів: Рувима, Симеона, Левія, та Юду.

   "1. І побачила Рахіль, що вона не вродила Якову. І заздрила Рахіль сестрі своїй, і сказала до Якова: Дай мені синів! А коли ні, то я вмираю!
   2. І запалився гнів Яковів на Рахіль, і він сказав: Чи я замість Бога, що затримав від тебе плід утроби?
   3. І сказала вона: Ось невільниця моя Білга. Прийди до неї, і нехай вона вродить на коліна мої, і я також буду мати від неї дітей.
   4. І вона дала йому Білгу, невільницю свою, за жінку. І ввійшов до неї Яків.
   5. І завагітніла Білга, і вродила Якову сина.
   6. І сказала Рахіль: Розсудив Бог мене, а також вислухав голос мій, і дав мені сина. Тому назвала ймення йому: Дан." (Буття 30:1-6)

   Так у Якова народився п'ятий син. Від Білги, невільниці Рахілі. Потім Білга народила ще одного: Нефталима. Разом шість.

   "9. І побачила Лія, що вона перестала родити, і взяла Зілпу, свою невільницю, і дала її Якову за жінку.
   10. І вродила Зілпа, невільниця Ліїна, Якову сина.
   11. І сказала Лія: Прийшло щастя, і назвала ймення йому Ґад." (Буття 30:9-11)

   Потім Зілпа народила Асира. Так у Якова стало вже вісім синів: чотири від Лії, та чотири від рабинь.

   "17. І вислухав Бог Лію, і завагітніла вона, і вродила Якову п'ятого сина.
   18. І промовила Лія: Дав Бог заплату мені, що дала я невільницю свою своєму чоловікові. І назвала ймення йому: Іссахар.
   19. І завагітніла Лія ще, і вродила Якову шостого сина.
   20. І промовила Лія: Обдарував мене Бог добрим подарунком, цим разом замешкає в мене мій чоловік, бо я породила йому шестеро синів. І назвала ймення йому: Завулон.
   21. А потому вродила дочку, і назвала ймення їй: Діна." (Буття 30:17-21)

   Тепер у Якова було вже десять синів, і одна дочка.

   "22. І згадав Бог про Рахіль, і вислухав її Бог, і відчинив їй утробу.
   23. І завагітніла вона, і сина вродила, і сказала: Бог забрав мою ганьбу!
   24. І назвала ймення йому: Йосип, кажучи: Додасть Господь мені іншого сина!" (Буття 30:22-24)

   По деякому часі Рахіль народила другого сина, який став дванадцятим у Якова:

   "16. І він рушив із Бет-Елу. І була ще ківра землі до Ефрати, а Рахіль породила, і були важкі її пологи.
   17. І сталося, коли важкі були її пологи, то сказала їй баба-сповитуха: Не бійся, бо й це тобі син.
   18. І сталося, коли виходила душа її, бо вмирала вона, то назвала ім'я йому: Бен-Оні, а його батько назвав його: Веніямин.
   19. І вмерла Рахіль, і була похована на дорозі до Ефрати, це є Віфлеєм.
   20. І поставив Яків пам'ятника на гробі її, це надгробний пам'ятник Рахілі аж до сьогодні." (Буття 35:16-20)

   Але саме Йосип став найулюбленішим сином Якова, бо саме він був первістком у коханої дружини. І саме Йосипові Бог наслав те віще сновидіння:

   "1. І осівся Яків у Краї мешкання батька свого, в Краї ханаанському.
   2. Оце оповість про Якова. Йосип, віку сімнадцяти літ, пас, як юнак, отару з братами своїми, з синами Білги та з синами Зілпи, жінок батька свого. І Йосип доносив недобрі звістки про них до їхнього батька.
   3. А Ізраїль любив Йосипа над усіх синів своїх, бо він був у нього сином старости. І він справив йому квітчасте вбрання.
   4. І бачили його браття, що їх батько полюбив його над усіх братів його, і зненавиділи його, і не могли говорити з ним спокійно.
   5. І снився був Йосипові сон, і він розповів своїм браттям, а вони ще збільшили ненависть до нього.
   6. І сказав він до них: Послухайте но про той сон, що снився мені.
   7. А ото ми в'яжемо снопи серед поля, і ось мій сніп зачав уставати, та й став. І ось оточують ваші снопи, та й вклоняються снопові моєму.
   8. І сказали йому його браття: Чи справді ти будеш царювати над нами, чи теж справді ти будеш панувати над нами? І вони збільшили ненависть до нього через сни його та через слова його.
   9. І снився йому ще сон інший, і він оповів його братам своїм, та й сказав: Оце снився мені ще сон, і ось сонце та місяць та одинадцять зір вклоняються мені.
   10. І він розповів це батькові своєму та браттям своїм. І докорив йому батько його, та й промовив до нього: Що то за сон, що снився тобі? Чи справді прийдемо ми, я та мати твоя та брати твої, щоб уклонитися тобі до землі?
   11. І заздрили йому брати його, а батько його запам'ятав ці слова." (Буття 37:1-11)

   І врешті-решт збулися ті сни. Коли фараон звернув увагу на Йосипа, тому вже виповнилося 30 років (30 - 17 = 13 років у рабстві до того дня):

   "39. І сказав фараон Йосипові: Що Бог відкрив тобі це все, то немає такого розумного й мудрого, як ти.
   40. Ти будеш над домом моїм, а слів твоїх уст буде слухатися ввесь народ мій. Тільки троном я буду вищий від тебе.
   41. І сказав фараон Йосипові: Дивись, я поставив тебе над усім краєм єгипетським.
   42. І зняв фараон персня свого з своєї руки, та й дав його на руку Йосипову, і зодягнув його в одежу віссонну, а на шию йому повісив золотого ланцюга.
   43. І зробив, що він їздив його другим повозом, і кричали перед обличчям його: Кланяйтеся! І поставив його над усім єгипетським краєм.
   44. І сказав фараон Йосипові: Я фараон, а без тебе ніхто не підійме своєї руки та своєї ноги в усім краї єгипетськім.
   45. І назвав фараон ім'я Йосипові: Цофнат-Панеах, і дав йому за жінку Оснату, дочку Поті-Фера, жерця Ону. І Йосип піднявся над єгипетським краєм.
   46. А Йосип був віку тридцяти літ, коли він став перед лицем фараона, царя єгипетського. І пішов Йосип від лиця фараонового, і перейшов через увесь єгипетський край.
   47. А земля в сім літ достатку родила на повні жмені." (Буття 41:39-47)

   Отже, Йосипові виповнилося 37 років на той момент, коли почалася засуха.

   "53. І скінчилися сім літ достатку, що були в єгипетськім краї.
   54. І зачали наступати сім літ голодні, як сказав був Йосип. І був голод по всіх краях, а в усім єгипетськім краї був хліб." (Буття 41:53,54)

   І, очевидно, наступного ж року (коли скінчився свій хліб за минулий рік), його брати і прибули до Єгипту...

   "1. А Яків побачив, що в Єгипті є хліб. І сказав Яків до синів своїх: Пощо ви споглядаєте один на одного?
   2. І сказав він: Ось чув я, що в Єгипті є хліб; зійдіть туди, і купіть нам хліба ізвідти, і будемо жити, і не помремо.
   3. І зійшли десятеро Йосипових братів купити збіжжя з Єгипту.
   4. А Веніямина, Йосипового брата, Яків не послав із братами його, бо сказав: Щоб не спіткало його яке нещастя!
   5. І прибули Ізраїлеві сини купити хліба разом з іншими, що приходили, бо був голод у Краї ханаанськім.
   6. А Йосип він володар над тим краєм, він продавав хліб усьому народові тієї землі. І прибули Йосипові брати, та й уклонилися йому обличчям до землі.
   7. І побачив Йосип братів своїх, і пізнав їх, та не дав пізнати себе. І говорив із ними суворо, і промовив до них: Звідкіля прибули ви? А вони відказали: З ханаанського Краю купити їжі.
   8. І пізнав Йосип братів своїх, а вони не впізнали його.
   9. І згадав Йосип сни, що про них йому снились були. І сказав він до них: Ви шпигуни! Ви прибули підглянути слабі місця цієї землі." (Буття 42:1-9)

   Отже, Йосипові було 17 років, коли Бог послав йому ті сни. І коли йому виповнилося 38, вони збулися... Богові знадобився 21 рік на те, щоби втілити свій задум.

   Весною 2006-го року мені Бог у церкві проговорив під час загальної молитви: "Я поставлю тебе над народами". Минуло уже 11 років від того дня... І цього року, через вірш ("Со Смертью борюсь я" http://www.proza.ru/2017/01/20/167), Він сказав мені, що через 12 років (2017 + 12 = 2029) збудеться те, що Він мені тоді сказав, але вже через шість років почнеться втілення:

* * *


1.
- Со Смертью борюсь я двенадцать лет,
За темя себя вытаскивая.
Душа моя - это мой портрет,
Да только мертва душа моя.

Мой Ангел, меня почему-то нет,
Хотя я кричу вроде громче всех.
Выходит - я голос во Смерти Тьме:
Я - потусторонний, для жизни тех.

2.
Я трогаю стену. И прохожу.
Я трогаю души, не чувствуя.
Рукой проникая в сердца, вхожу.
И в мыслях у них присутствуя.

Я слушаю сплетни. И интерес.
Я слушаю пульсы. Я жду чудес.
Я в жизнях когда-то не раз воскрес,
Но только меня не берёт прогресс.

3.
Я - призрак всего лишь. Души полёт -
Как поступь по вод поверхности.
Я чувствую запах за много вёрст,
Ведомый позывом нежности.

Любовь. Это то, что не в чувствах счесть,
Чего не в поступках измерить вес,
Чего не покажет красивый жест,
Она - не за что-то, и не вразрез...

4.
Любовь - это выбор. Сознательный.
Молитвы любимых слушая,
Их чувствовать - обязательно,
Но только в своём беззвучии.

- Будь мёртвым, ведь Смерть - не барьер Любви.
Будь Ангелом Крика, пусть слышат крик.
Но только не ставь на себе кресты!
Ведь Смерть - это сон, и всего-то лишь...

5.
Смотри сновиденья. Запоминай,
Листая для снов толковники.
Надейся. Дыши. И пообещай,
Что будешь бороться столько же.

Я выведу. Мудрости дам сполна,
Я смелости, дерзости даже дам.
Дерзай! Ведь с тобой постоянно - Я:
Твой Бог, твой Отец, и Любовь твоя...

6.
- За Жизнь я сражаюсь двенадцать лет...
А Ты говоришь мне: "столько же".
Скости половину хотя бы мне!
Дай мне испытать хорошего.

Встань рядом со мною, тяни за гуж:
Ты против меня бесконечно дюж.
Чего не могу одолеть - разрушь,
Исполнив мой список насущных нужд...

7.
- Исполню. Тебе помогу. Лады.
Твой список подробно помню Я.
Тебе обещал Я, что будешь Жить,
Что Жизнь будет Чашей полною.

Осталось всего-то пройти чуть-чуть,
В последний разочек себя встряхнуть,
Не бойся. Я рядом. Тебя веду.
Я тот же, что раньше. Тебя люблю.

Люблю...

20.01.2017, 00:50
Либертус


* * *

Він сказав мені у січні: "Смотри сновиденья. Запоминай, листая для снов толковники"... За місяць до того моменту, з того часу та досі, мені почали часто снитися сни. І всі вони вказували на те, що дуже скоро у мене буде успіх та слава, і кохання також...

Перелік публікацій снів, за останній рік:

Сон. Гусь. Толкование - мемуары, 15.07.2017 03:24
Сон. Президент та Женя. Тлумачення - мемуары, 02.07.2017 09:40
Сон. Тюрма та секс. Тлумачення - мемуары, 29.06.2017 10:47
Сон. Жёлтые одуванчики и ребёнок. Толкование - мемуары, 26.06.2017 09:31
Сон. Меня усыновили. Толкование - мемуары, 19.06.2017 07:32
Сон. Новый год с Людмилой и детьми - мемуары, 02.06.2017 07:16
Сон. Грибы - мемуары, 29.05.2017 11:22
Сон. Автомобiль з дiтьми - мемуары, 18.05.2017 11:14
Сон. Два кандидата, на роль брата. Толкование - мемуары, 03.04.2017 09:43
Сон. Монашку хотят взять замуж. Толкование - мемуары, 30.03.2017 12:11
Сон. Любовь с гермафродитом. Толкование - мемуары, 28.03.2017 12:14
Сон. Весенняя капель. Толкование - мемуары, 18.03.2017 12:24
Сон. Русская печь и ноутбук. Толкование - мемуары, 16.03.2017 12:08
Приснилась кровь. Толкование - мемуары, 14.03.2017 10:02
Анализ сна Тройная инсталляция в треугольнике-2 - мемуары, 27.02.2017 19:27
Анализ сна Тройная инсталляция в треугольнике-1 - мемуары, 27.02.2017 08:06
Сон. Говорящий младенец - чёрный кот - мемуары, 26.02.2017 08:21
Сон. Перенёк в парке - мемуары, 25.02.2017 14:43
Сон. Тройная инсталляция в треугольнике - мемуары, 24.02.2017 10:30
Сон. Молодая учительница - мемуары, 13.02.2017 10:13
Сон во сне. Красный дворец - мемуары, 07.02.2017 07:33
Сон. Торт - мемуары, 01.02.2017 14:36
Толкование сна. Про Славика Л - мемуары, 15.01.2017 16:00
Сон. Славик Л. в гостях у меня - мемуары, 15.01.2017 08:15
Сон - Пенic. И толкование сна - мемуары, 05.01.2017 09:38
Толкование сна. Про волосы, чёлку, и зеркало - мемуары, 29.12.2016 22:42
Сон. Дальнозоркость, дальняя дорога, и Страна Чуде - мемуары, 21.12.2016 21:21

* * *

   То чому я маю опускати руки, та не вірити Йому? Так, Він (тимчасово) забрав моє здоров'я, допустив інфаркти та інсульти, і навіть параліч очей. Але ж я живий... І по долоні мені сказали: здоров'я повернеться. І ось-ось моє життя кардинально зміниться, в бік успіху та слави. Грошей великих не пообіцяли... Але, сказали, що мушу змінити своє ставлення до них, аби вони були... Я зміню своє ставлення до грошей. Я приділятиму їм увагу та любитиму їх. Я хочу упевнитися, що у Бога для мене гроші є... На усі мої забаганки. На усе, що схочу.

   Амінь. Хай так стане. Anna roih nenga.

23/07/2017, 11:47
Братіслав Лібертус Свідок


Рецензии