Грошi фьюiть

   Вчора приходила Катя. Сказала мені новину: виявляється, того разу, коли вона подала документи на пенсію, то вона недодала дві справки, про які вона не знала, що вони треба (? їй не сказали?)... І тому усі чекання, що ми оце чекали, були марними. Цілих півроку, вашу ма... Тобто, пенсію я не отримаю за оці півроку. Гроші фьюіть, з вини Каті. Звісно, збитки мені ніхто не поверне.

   І це при тому, що мене Рома їхній "красиво кинув", і всі мовчок. Ніхто з "Деполю" навіть і не рухається.

   Кхм...

   Я нічого не відповів, і ніяк не відреагував.

   Про себе думаю: звісно, усе пізнається у порівнянні. Наприклад, окрім Каті, більше ніхто узагалі моїми документами не займається. Хоча А.Д. й обізвала Катю "мандою", за те що та повільно усе робить - у порівнянні з Катею, А.Д. узагалі нічого не робить для мене. По суті - просто вислуховує мої жалоби, коли вони з'являються, і не кричить на мене (не каже, що я симулюю, як це казала Світлана з Паю, або лікарі з БСМП). А ще - наприклад, Віталі з першого поверху (в 3-й) узагалі ще нічого не зробили, навіть паспорта, - хоча він довше за мене лежить, уже півтори року точно, а може й більше (треба буде спитати у нього, коли побачу його наступного разу). Усе пізнається у порівнянні...

08:15, 19.08.2017
Лібертус Свідок


Рецензии