Рятiвний B17

* * *

   Тим часом, я продовжую листати інтернет, у пошуках необхідних мені вітамінів за найнижчою ціною, тощо...

   Уже придивився, де куплю собі ядра абрикосових кісточок (вітамін В17): на nuts.kiev.ua - 223 грн/кг за очищені ядра - схоже, що це найнижча ціна на них, а так усюди зазвичай беруть у середньому 300 грн/кг; на antirak.info/products/abrikos-kostochki - 119 грн/кг за неочищені (але бити їх я не буду: не маю змоги).

   В той же час за 300 г Амигдалину у капсулах беруть щонайменше 1500 грн (у інших аптеках за 500 г беруть 3500 грн), - хоча цей Амигдалин виготовляють з тих самих кісточок абрикосу (1 капсула = 7-20 ядер (до 0,17% амигдалину), залежно від сорту, і це при тому, що в ядрах також великий вміст олії (35-50%), в якій так само купа вітамінів (В1, В2, В6, C, А, + кальцій, залізо, калій, йод), яких нема у капсулах, і які треба так само окремо купувати)... Є з чим порівняти.

   Але абрикосове масло, та курагу (а ще краще аштак-паштак) я усе одно куплю додатково. Але пізніше. Зараз штудіюю усі інші продукти, у пошуках інших необхідних мені вітамінів... Мене також у першу чергу цікавлять вітамін D (вітамін сонця, що виробляє кальцій у кістках), - його, в принципі я вже розумію, що купити можна буде тільки в аптеці.

   Але ціни на вітамін Д ще не дивився, бо штудіював про амігдалин: його я не вживав значно довше, і страшенно хочу, дуже давно: здається, зараз би цілу склянку з'їв за один присіст (звісно, що ні, бо це вже буде отруйна доза). Тому шукаю, шукаю усе про амігдалин, або про гіркий мигдаль, або про абрикосові кісточки: і в ароматичних маслах, і в капсулах, і в кісточках, тощо... Однозначно куплю одразу кілька кілограмів, щоби забезпечити себе амігдалином на цілий рік уперед, або на два.

   Постскриптум:

   Я не знаю, чи є у мене рак: мене ніхто не обстежував на цей предмет. Але сам підозру таку маю, що у мене є така схильність захворіти. Тим паче, я знаю, що одна моя бабуся (яку я ніколи не бачив, бо вона померла до мого народження) померла саме від раку, і мій дідусь (її чоловік) теж від раку помер, коли мені було 13. Від чого померли мої інші дідусь та бабуся - я не знаю, і взнати навряд чи змогу маю... І до того ж, насторожує той факт, що мені дуже давно і дуже страшенно хочеться гіркого мигдалю.

19.08.2017, 09:10
Братіслав Лібертус Свідок


"Віра, що воскрешає з мертвих"


На ілюстрації: лавандова стрічка - символ попередження усіх видів онкології.


Рецензии