Минуло два тижнi. Пiдсумки самопочуття

"Віра, що воскрешає з мертвих"

   23:50. Вже ліг спати, як раптом згадав, що сьогодні минуло два тижні від дня паралічу. Чесно кажучи, за цей тиждень я не відчув покращення: усе, чого досяг за минулий тиждень, усе так і залишилося.

   Відчуваю, що шия не тримає. Це кепське відчуття. Не сказати, що зовсім не тримає, але більше, ніж п'ять хвилин всидіти не можу: голова падає, в голові паморочиться. Очевидно, доведеться купити воротник, щоби могти сидіти довше.

   Мрію кататися на скутері: надибав на один магазин, де, як пишуть, можна безкоштовно отримати скутер, або коляску (ручну або на автоприводі), - за умови потрібної довідки від лікарів МСЕКу. Це давно було, ще тижні три тому. Я тоді одразу ж написав Каті листа, щоби вона була в курсі.

   А сьогодні надибав на магазин, де продається усе для домашнього миловаріння. Я почитав, як вариться мило - і зрозумів, що, в принципі, у своїх умовах зможу теж цим займатися, бо це робиться на водяній бані (тобто, кип'ятильника буде достатньо, плитка не треба). І навіть мати невеличкий бізнес: якраз таким чином збудеться моя мрія мати власну шикарну ванну з широким асортиментом усього, що має бути. Ця думка мене надихнула і затягнула: сьогодні цілий день порпався у асортименті віддушок, масел, формочок... Робив собі закладки у браузері на майбутнє: сподіваюся, що мені стане краще, і я зможу запірнути у цей бізнес з головою. Уже придумав, як продаватиму своє мило там, де житиму... Прикинув в умі, з яких ароматів та формочок почну, і з часом розширю асортимент... Напевне, моє мило купуватиме усе село, бо моє буде найпривабливішим та найдешевшим. Потім навчуся робити інші принади, які можливо.

   Взагалі, ароматерапія мене давно приваблює. Це той світ, який я з охотою зроблю своїм способом життя: випробовуватиму усе на собі, і продаватиму людям зі знанням своєї справи. Напевне, якби здоров'я не підірвалося, зупинивши мене у кар'єрному зрості на творчій ниві, - то я би у це і не сунувся. А так - і своє здоров'я поправлятиму, і заодно зароблятиму гроші. І знову поправлятиму здоров'я...

   Скоріш би звідси. На сусідніх ліжках в палаті лежать літні люди: усі за 70 років. Від них пахне смертю. Це досить гнітить... Я вже майже тиждень нюхаю цей запах, і відчуваю, що в мене від нього починається депресія... Можливо, саме тому мені за цей тиждень не покращало.

00:23, 20.08.2017
Кар'яле Лібертус Свідок

http://www.proza.ru/diary/libertustestis/2017-08-20


Рецензии