Мрii про спа-чайну. Ole Terveh!

"Віра, яка зрушує гори".

* * *

   Сьогодні санітарки знов накричали на мене (це зміна така), і мій стан погіршився. Я пожалівся доктору на саніторок на та стан.

   Він зміряв тиск (виявилося 115/75, і це для мене зависоке, за самопочуттям), і призначив якісь препарати. Через кілька хвилин прийшла медсестричка, щоб вколоти ліки. При мені розламала ампули. Я почитав, що написано на ампулах: "Тіоцетам" та "Натрия аденозинтрифосфат". І набрав у інтернеті, щоби почитати, що воно таке.
 
   Зазвичай, коли я читаю інструкції до ліків, то у першу чергу цікавлюся побічною дією та протипоказаннями, а потім уже показаннями. Але зверху завжди пишуть показання, а потім уже протипоказання та побічні дії. Якби писали навпаки, то ніхто би не погодився читати до кінця...

   Я прочитав показання, і зробив висновок, що ліки він назначив вірні.

   Але коли почав читати протипоказання та побічні дії... "Натрію бла-бла-бла" - побічні дії мені не сподобалися. Але побічні дії "Тіоцетаму" я не читав уважно усе, а лиш пробігся очима уздовж довгого-предовгого переліку... І подумав, що мені доведеться відмовитися від лікування. Навіть якщо воно безкоштовне.

* * *

   Краще куплю собі лікарські збори трав. Їм я якось більше довіряю... Але звісно, зараз грошей у мене на них немає. Чекатиму, коли зроблять пенсію. Тоді й куплю.

   До речі, якраз сьогодні я надибав один магазинчик лікарських трав, називається "Дари Карпат", у Львові. У них у продажі є чудові збори: "Після інфаркту", "Анемія", "Серцева недостатність", "Для розрідження крові", тощо. Вроздріб такі збори продаються за 50 грн/пачка, а гуртом - за 27 грн, за умови купівлі 50 пачок.

   І я подумав: якщо такі справи, то мені буде вигідно зайнятися роздрібною торгівлею лікарських трав: якраз і своє здоров'я поправлю, і зароблю на цьому заодно...

   Тим паче, що я ж ліввик, а чухна здавна були знахарями. Тому мені сама національність велить займатися лікуванням травами. Мабуть, саме тому я завжди відчував у собі потяг і довіру до лікування саме природніми засобами: ароматерапія, олії, настоянки трав, чаї, прянощі... Це - те, у чому я впевнений, що воно допоможе.

   Тому колись у мене буде власний магазинчик, або спа-чайна, чи щось таке. Я не знаю, як її назву, але напевне її назва буде пов'язана з Карелією... Я хочу, аби увесь світ знав, що я з чухни. Можливо, вона називатиметься "Pieni Liygila" ("Маленька Лівгіля"). Бо я і є маленька Лівгіля; і Лівгіля в мені та зі мною: завжди і усюди. Я хочу, аби увесь світ про це знав.

23.08.2017, 13:29
Братіслав Лібертус Свідок


П.С.: 14:25. Я придумав назву для свого майбутнього магазинчика: "Ole Terveh!" ("Здрастуй!") - це буде одночасно і привітанням, і прощанням, і слоганом мого магазинчика... Напрямок заданий, і всім буде зрозуміло, що саме я продаю.


Рецензии