Першi реакцii iнстанцiй

"Віра, що зрушує гори".

* * *

   Я вчора написав на сайт "Деполю", про свої скарги на Катерину. Сьогодні мене провідали (уперше за три тижні) Індіра та Ігор. Принесли судок, і сказали, що Катерина у відпустці (знов?), але що усе нормально, мої документи уже у собесі, щоби я не хвилювався.

   Також учора прийшла відповідь з Міністерства соціальної політики. Відповідь була короткою: "Ваше звернення прийняте". Лаконічно, але дало якусь надію.

   Від Обласної ДержАдміністрації прийшло повідомлення: лист прочитано. Але нічого не відповіли. Таке мовчання мене трохи насторожило.
 
   Від Асоціації інвалідів-спинальників жодної реакції поки що не прийшло, хоча написав на обидві адреси, які в них були там.

   Зате прийшла розгорнута відповідь з Фонду соціального захисту інвалідів. З цими я просто посварився, бо їхня відповідь була у дусі хабарників: "Нічого не знаємо, це не наша парафія". Я відповів: "А хто займається соціальним захистом інвалідів, як не Фонд соціального захисту інвалідів?"... Вони крутилися, мов вужі на сковорідці, робили відморожені морди. Я висказав їм усе, що я про них думаю, і пообіцяв, що напишу про них відповідній антикорупційній організації.

   Що і втілив учора ж: знайшов сайт місцевої Антикорупціїної Ради, і переслав їм усе наше листування з Фондом. Повідомлення ще не було: мабуть, ще не бачили.

   А от по обличчям Ігоря та Індіри я зрозумів, що вони з моїм листом познайомилися. Або особисто, або їм прочитали вголос ті, хто відповідальний за пошту. Вони звісно не сказали мені про це жодного слова, і поводилися як зазвичай, делікатно. Просто цього разу сказали, щоби я не хвилювався, що мої документи у собесі. З цих слів я і здогадався, що вони мій лист читали. Хоча, можливо, це просто збіг. Одним словом, вони у будь-якому випадку повелися делікатно.

   Що ж... Добре. Чекатиму... Побачимо, що з того вийде.

   Між тим, продовжую листати сторінки інтернету, взнавати більше інформації про свої права. Взнав, що маю право не тільки на безкоштовний транспорт, але і безкоштовне медичне ліжко (мається на увазі спеціалізоване персональне ліжко для лежачих хворих). І маю право на власний вибір візка та скутера у будь-якому інтернет-магазині, будь-якого виробника. А також на власний вибір та безкоштовне отримання інших дрібниць: сечоприймача, судно, прикроватний столик, прикроватний умивальник, підйомник для ванни, і навіть безкоштовні памперси, якщо треба. Я скористаюся своїми правами обов'язково. І вже придивився, який хочу собі візок: германський електровізок "Dragon Vertic" з вертикалізатором: тобто, на цьому візку можна їздити навіть навстоячки: воно розкладається і складається за допомогою пульту управління. Щоправда, і коштує він як 10 середньоцінових скутерів: 225 тисяч гривень... Але я усе одно хочу саме його. І буду наполягати на ньому, бо Закон дає мені право на вибір візка за власним розсудом і на власний смак.

   Знаю, що бажання маю зухвалі: обладміністрація не зрадіє. Але не бачу приводу відмовлятися від своїх бажань: Бог обіцяв мене балувати.

29.08.2017, 19:27
Кар'яле Лібертус Свідок


Рецензии