Вiдповiдь з Деполю на перший лист

   Сьогодні пришла відповідь з "Деполю" на мій перший лист: про мою пенсію за півроку, - про яку Катерина мені сказала, що я не отримаю, - але яку я хочу отримати.

   Відповідь була стриманою, і дали надію, що усе буде добре. Просто процитую:

* * *

"ВБФ «Деполь Україна» ознайомилися з текстом Вашого звернення від
28.08.2017 р. Нам дуже прикро, що оформлення належних Вам пенсійних
виплат та подальше розміщення до будинку-інтернату зайняло такий
строк.

Відносно до нашої працівниці, Умех Катерини, що приймала участь в
оформленні Ваших документів, задіяні адміністративні заходи.

Виходячи з інформації, якою ми володіємо на даний момент, Ваші
документи було надано до Управління соціального захисту населення.

Маємо надію, що ця довга справа набігає свого кінця. Ще раз приносимо
свої вибачення за те, що з різноманітних причин Ваша справа була
розтягнута на такий строк.

Працівники Фонду, які відтепер працюють з Вами, будуть вирішувати всі
виникаючі питання у встановленому законом порядку.

З повагою,
Адміністрація ВБФ «Деполь Україна»"

* * *

   Що ж, непогано. Щоправда, я звернув увагу, що вони нічого не сказали про мою пенсію за ці півроку: отримаю я її чи ні. І нічого не відповіли про відшкодування збитків здоров'ю: чи направлять мене у пансіонат чи ні. Але сподіваюся, що замикаюча фраза: "Працівники Фонду, які відтепер працюють з Вами, будуть вирішувати всі виникаючі питання у встановленому законом порядку" - має на увазі і ці питання також, точніше, їх вирішення.

   Ну що ж. Побачимо, що далі буде. До речі, я тільки сьогодні взнав, що писав самому директорові, бо це емайл директора.

   І ще до речі, сьогодні знов була Індіра та ще хтось із нею. Ми з нею трошки перекинулися словами, вона спитала, чи мені треба щось. Я написав, що потребую юриста, щоби взнати, як саме треба написати заяву про вибраний мною візок. Вона сказала, що знає тільки номери телефонів, але ж я подзвонити не зможу, бо не говорю. Та й і на рахунку все одно нема. Домовилися поспілкуватися з нею на Фейсбуці, і там докладно поговорити, та обмінятися емайлами. Індірі я поки що вірю.

   До речі, здоров'я моє поки що без змін. Індіра на власні очі побачила, що більше 2-х чи 3-х хвилин я всидіти не в змозі, потребую відпочити, бо шия болить і не тримає, починаю задихатися та втрачати свідомість.

30.08.2017, 16:45
Кар'яле Лібертус Свідок


Рецензии